en tr
جمعه,7 اردیبهشت 1403 07:32
کد خبر : 204 بازدید : 293 تاریخ : 13:48 1401/11/18
این یک دروغ بزرگ است که به زبان ها انداختند که روحانیت می گوید بیاید جمع بشویم بروید جبهه، این تهمت است. روحانیت در خط مقدم بود و تا روحانیت حرکت نمی کرد گردان ها و لشکرها حرکت نمی کردند.

حجت الاسلام مجتبی نظری :

این یک دروغ بزرگ است که به زبان ها انداختند که روحانیت می گوید بیاید جمع بشویم بروید جبهه، این تهمت است. روحانیت در خط مقدم بود و تا روحانیت حرکت نمی کرد گردان ها و لشکرها حرکت نمی کردند.
این یک دروغ بزرگ است که به زبان ها انداختند که روحانیت می گوید بیاید جمع بشویم بروید جبهه، این تهمت است. روحانیت در خط مقدم بود و تا روحانیت حرکت نمی کرد گردان ها و لشکرها حرکت نمی کردند. این یک دروغ بزرگ است که به زبان ها انداختند که روحانیت می گوید بیاید جمع بشویم بروید جبهه، این تهمت است. روحانیت در خط مقدم بود و تا روحانیت حرکت نمی کرد گردان ها و لشکرها حرکت نمی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی حجت الاسلام مجتبی نظری شامگاه پنجشنبه در هفتمین نکوداشت ۲۶ شهید روحانی عملیات کربلای ۵ آذربایجان غربی که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد، با بیان این‌که جامعه ما کربلای ۴ و ۵ را آن‌گونه که باید نشناخته اند، اظهار داشت: لازم است نسل جوان رشادت های جوانان و شهدا و ایثارگران در عملیات کربلای ۴ و ۵ و جنایات دشمنان علیه جوانان ما را مطالعه کنند و آگاه شوند.
وی اضافه کرد: ۲۶ شهید طلبه از یک استان در عملیات کربلای ۵ یک افتخار است و کمتر استانی در یک عملیات این‌گونه شهید داشته است و معرفی و بزرگداشت این عزیزان نباید به یک مراسم محدود شود و روحانیت در دفاع مقدس خودشان جلوتر از دیگران رفتند و به بقیه گفتند بیاید و باید این‌ها به مردم بازگو شود.
استاد حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: این یک دروغ بزرگ است که به زبان ها انداختند که روحانیت می گوید بیاید جمع بشویم بروید جبهه، این تهمت است. روحانیت در خط مقدم بود و تا روحانیت حرکت نمی کرد گردان ها و لشکرها حرکت نمی کردند، افسوس که جوانان از رشادت های طلاب و روحانیون در جبهه‌ها آگاه نشدند و امروز تاوان عدم بیان این رشادت ها را می دهیم.
وی عنوان داشت: دانش آموزان و دانشجویان از عملیات کربلای ۵ بی اطلاع هستند و همان  گونه که خون شهدا عامل حدوث انقلاب بود در بقای آن نیز خون شهدا موثر هستند و پیکر 200 شهید گمنام دفاع مقدس دقیقا در تاریخی  وارد کشور شدند که عده‌ای می خواستند ایجاد آشوب کنند و به برکت ورود شهدا آشوب جمع شد.
حجت الاسلام نظری افزود: متاسفانه نتوانستیم حاج قاسم سلیمانی را هم به مردم معرفی کنیم و رهبر انقلاب، از سردار سلیمانی به مکتب یاد کردند اما مورد غفلت واقع شد و آن‌گونه که باید این مکتب را گسترش ندادیم.
وی بیان داشت: پیام یادواره شهدا این است همان گونه که شهدا ایستادند ما هم باید در نگه داری این پرچم مقاومت کنیم.
رزمنده عملیات کربلای۵ تاکید کرد: ۴۳ سال از انقلاب می‌گذرد اما مردم بار دیگر نشان دادند که مرد میدان هستند و بخاطر این است که امام می فرماید: امت ایران از امت زمان پیامبر افضل بود.
وی خاطرنشان کرد: آشوب های اخیر نتیجه غفلت بود و عده‌ای اقل در مدارس و دانشگاه ها مامور دشمن بودند، اما با این همه وجود اکثریت معلمین و دانشگاهیان پای کار نظام بودند و نباید این مسائل را تاریخ حذف کرد و مسئولین باید در مورد سیستم های آموزشی مدارس و دانشگاه فکر اساسی کنند.
استاد حوزه علمیه آذربایجان شرقی تاکید کرد: جنگ را دشمن قبل از این‌که به ایران بکشد در عراق و قفقاز شروع کرد، مسعود بارزانی که قبلا بارها اعتراف کرده بود که در حمله داعش به اربیل فقط سردار سلیمانی بود که ناموس کردها را از دست داعش گرفت،  نامردی خود را در اغتشاشات اخیر نشان داد.
وی گفت: متاسفانه جنایات کوموله و دمکرات آن‌گونه که باید به جوانان و دانشجویان معرفی نشده است، در روستاهای سنندج در جلوی عروس دو بسیجی را سر بریدند و متاسفانه نسل جدید از آن آگاهی ندارند و البته باید حساب اهل سنت را که برای این کشور جان داده‌اند از کوموله و دمکرات جدا کرد و امروز شیعه انگلیسی به شدت به دنبال این است که جریان های تروریستی را به اهل سنت نسبت دهد.

 حجت الاسلام نظری بیان داشت: عملیات تروریستی حرم شاهچراغ از سوی همسایه ناباب ما آذربایجان اتفاق افتاد و این بالاترین خیانت به کشور آذربایجان است که الهام علی اف این کشور را به دست اسرائیل داده است و ما خطاب به الهام علی اف می‌گوییم، رسم همسایگی را به جا نیاوردی، بدان که اسرائیل خاکت را اشغال خواهد کرد و تو ما را به یاری می طلبی و ما باز هم کمکت می کنیم.
وی اضافه کرد: دشمن در مورد مهسا امینی با استفاده از ربات ها عملیات روانی راه انداختند و  ۱۲۰ میلیون توییت زده شد و در تاریخ این شبکه اجتماعی، این اندازه توییت در مورد یک فرد بی سابقه است و چرا برای زنانی که به دست کوموله شهید شده بودند حتی یک توییت زده نشد؟ چرا برای قرآن سوزی اروپایی ها شبکه های سعودی واکنش نشان ندادند؟ جوانان باید هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی افزود: در جنگ روانی و نرم جهت ها را تغییر می‌دهند و اسلحه آن گوشی، رایانه و شبکه های مجازی است.
وی با بیان این‌که بارش اطلاعات در فضای مجازی عامل جهل است، گفت: در جریانات اخیر به قدری اطلاعات غلط منتشر کردند که مردم سردرگم شدند و  ۵۰ هزار دروغ توسط دشمن انشتار یافت و باید جوان ما امروز یقه شبکه هایی که این دروغ ها را نشر دادند، را بگیرند.و سوال کنند.
حجت الاسلام نظری گفت: در جریانات اخیر نیروهای نظامی و بسیجی ما در اوج مظلومیت بودند، اسلحه خود را زمین گذاشتند و به دفاع از کشور در برابر آشوبگران رفتند خودشان حاضر شدند سیلی بخورند و شهید بشوند اما به جوان مملکت آسیبی نرسد و شهدا با خون خود کشور را بیمه کردند و مردم نیز در تشییع جنازه شهدای امنیت و شهدای گمنام قیام کردند.
وی با اشاره به مکتب سردار سلیمانی اضافه کرد: در مکتب سردار سلیمانی وحدت بین امت ها،  شیعه و سنی اساس و اصل است و باید مساجد و علمای شیعه وسنی با هم ارتباط بیشتری داشته باشند و هر کسی به وحدت معتقد نباشد وهابی و یا شیعه لندنی است که ریشه آن در انگلیس می باشد.
استاد حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در مکتب سردار سلیمانی خط کشی بین مردم نداریم، ملجاء و پناه همه جوانان پرچم اهل بیت است، سفارش مهم سردار سلیمانی به مسئولین این است که فامیل‌های خود را دور خود جمع کرده و گودال فساد درست نکنید و این برای نظام اسلامی ننگ است که جاسوس در آن پیدا شود.
وی اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر بسیاری از نمایندگان مجلس و مسئولین سکوت کردند و آب که از آسیاب افتاد، حالا آمده‌اند به میدان تا برای انتخابات خود رای جمع کنند و مردم باید این‌ها را پاسخگو کنند و سردار سلیمانی در وصیت نامه خود بارها به مظلومیت رهبر انقلاب اشاره می کنند.

 

دسته بندی ها
ارومیه
پربازدید ها
تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 50
بازدید امروز : 130
بازدید دیروز : 1200
بازدید ماه جاری : 17479
بازدید سالانه : 196401
کل بازدید ها : 230083
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27