en tr
پنج‌شنبه,6 اردیبهشت 1403 12:26
کد خبر : 227 بازدید : 234 تاریخ : 12:10 1401/12/03
انقلاب اسلامی تنها معارض جدی تفکر غربی در دنیاست

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

انقلاب اسلامی تنها معارض جدی تفکر غربی در دنیاست
تبلیغات اسلامی/ حجت الاسلام امامی گفت: جمهوری اسلامی تمام مبانی غربی ها را در اکثر حوزه ها به چالش کشیده است و غربی ها می دانند که اگر با انقلاب اسلامی معارضه نکنند از بین خواهند رفت.

 به گزارش واحد رسانه تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو که در سالن جلسات امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مورخینی که تاریخ صدر اسلام را نوشته اند، تفاوتی با نوع نگاه قرآن به تاریخ دارند و آن این که در نقل تاریخی قرآن، الله همه کاره است، اما این مسئله در روایت مورخین  دیده نمی شود.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) به عنوان یک فقیه مسلم اولین کسی است که این ادبیات را وارد ادبیات سیاسی دنیا کرد که خداوند همه کاره است و ایشان در افق دیگری توانست فقه شیعه و معارف قرآن را معرفی کند و قبل از آن سابقه نداشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: قرآن به انسان یاد می دهد در مسیر الهی سیر با سرعت داشته باشد و بنابراین فعل و گفتار انسان می تواند سیر الی الله باشد و بهترین مسئله ای که انسان را در این مسیر کمک می کند پاک و منزه دانستن خداوند از همه عیوب و نواقص است و شکستن بت ها توسط ابراهیم نیز تسبیح عملی می باشد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر و تسبیح تاریخ است و برخی کشورها با آمریکا که تولید کننده 24 درصد ثروت دنیاست فقط در عرصه های اقتصادی معارضه دارند اما آمریکا از ایران واهمه دارد و این ترس بخاطر گفتمان ناب انقلاب اسلامی ایران است که نظام لیبرال سرمایه داری را تهدید می کند.

حجت الاسلام امامی عنوان داشت: امام خمینی (ره) توانست گفتمانی را ایجاد کند که مقابل لیبرال دموکراسی بایستد و همه مسئولین باید افق دیدشان در جهت تمدن سازی باشد و سردار سلیمانی بر همین اساس ایران را حرم می دانست.

وی افزود: وظیفه تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه باید خود را با این افق تطبیق بدهد و جایگاه و نقش خود را در آن پیدا کنند و حرکت کنند و مردم به وظیفه خود در انقلاب عمل کرده اند و وظیفه مسئولین است که به بیانات رهبری در حوزه تمدن سازی اسلامی و حکومت اسلامی عمل کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، تصریح کرد: عده ای چون نمی توانند خود را با افق دید رهبر انقلاب تطبیق بدهند، درک نمی کنند در کدام پیچ تاریخی قرار داریم.

وی به تاثیر رسانه در پیشبرد اهداف دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و افزود: در فتنه و آشوب های اخیرف دشمن سونامی چند بُعدی علیه جمهوری اسلامی راه انداخت و بیش از 294 میلیون محتوا علیه مقدسات دینی و مبانی انقلاب تولید کردند. و در انگلیس از هر شهروند برای پخش برنامه های بی بی سی 11 پوند حق اشتراک دریافت می کنند اما برای ایرانی ها به صورت رایگان پخش می کنند.

حجت الاسلام امامی  گفت: امروز دشمن در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی  و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی ایران حمله کرده است و تمام اتفاقاتی که غرب در برابر ایران انجام می دهد، واکنش آن ها در برابر انقلاب اسلامی ایران است و جمهوری اسلامی تمام مبانی غربی ها را در اکثر حوزه ها به چالش کشیده است و غربی ها می دانند که اگر با انقلاب اسلامی معارضه نکنند از بین خواهند رفت.

وی اضافه کرد: ایران در طول 7 هزار سال گذشته هیچ وقت این اندازه جایگاه نداشته است و اگر در زمان پادشاهان گذشته با شمشیر پیش روی می کردیم، امروز به برکت معارف الهی و قرآنی ایران این اندازه پیشرفت کرده و به مدیترانه رسیده است و باید افتخار بکنیم در عصری نفسی می کشیم که مقام معظم رهبری در آن نفس می کشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان داشت: در طول تاریخ ایران هیچ حاکمی به اندازه امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب باسواد و وطن دوست نبودند و امروز به برکت مجاهدت ها به جایگاهی دست یافته ایم که در طول تاریخ بی نظیر بوده است.

وی در پایان گفت: حاج قاسم سلیمانی به گونه در سوریه و عراق و جبهه مقاومت قدم برداشت و ادبیات انقلاب اسلامی را توانست نشر دهد که مسیحی ها و دیگر ادیان الهی برای حفظ حرم حضرت زینب جان می دادند.

انتهای خبر./

دسته بندی ها
استانی ماکو
پربازدید ها
تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 9
بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 495
بازدید ماه جاری : 17256
بازدید سالانه : 195503
کل بازدید ها : 228889
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27