en tr
سه‌شنبه,28 فروردین 1403 16:14
کد خبر : 235 بازدید : 215 تاریخ : 10:26 1401/12/11
اساس انقلاب اسلامی بر تقواست و حامیان آن انسان های حلال خور هستند/  انجمن حجتیه به دنبال ترویج فساد هستند

استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی:

اساس انقلاب اسلامی بر تقواست و حامیان آن انسان های حلال خور هستند/ انجمن حجتیه به دنبال ترویج فساد هستند
تبلیغات اسلامی/ حجت الاسلام منافی در ادامه به فعالیت فرقه های انحرافی اشاره کرد و گفت: فرقه های انحرافی در قالب شیعه، سنی و حتی ملحدین و ... به شدت فعال هستند و متاسفانه برخی از این فرقه ها نظیر جریان حجتیه که به صورت نامحسوس و به نام شیعه نیز فعالیت می کنند به دنبال ترویج فساد و گناه در جامعه هستند.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسین منافی شامگاه چهارشنبه در مراسم هفتگی هیئت روحانیون ارومیه که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: شهید صدر مولفه های یک حکومت موفق را داشتن رهبر شایسته، اداره جامعه بر اساس برنامه ها و محتوای دینی، امت همراه و تابع رهبر و داشتن مدیر شایسسته و لایق عنوان می کنند.

وی اضافه کرد: رهبریت یک حکومت بسیار مهم است که دارای شجاعت و شرائط لازم باشد و طبعا بالاترین شخص در رهبریت جامعه دینی، امام معصوم است که در کتب کلامی از آن به رئیس دین ودنیا تعبیر می شود و اصالتا حکومت مال شخص معصوم است و هر حکومت دیگری هم اگر شکل بگیرد مشروعیتش باید به امام برگردد.

استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: قرآن کریم برنامه عملیاتی و حکومتی ائمه معصومین علیهم السلام برای اداره جامعه است و انقلاب اسلامی نیز بر همین اساس عمل به این کتاب الهی را در راس برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود: در انقلاب اسلامی حقیقتا مردم همیشه پای کار بودند و یکی از دلائل حقانیت این نظام، همراهی و حمایت افرادی است که کمترین بهره و امکانات مادی و مالی را از این نظام داشتند و کسانی که بیشترین منافع مادی را بعد از انقلاب به دست آوردند، بعضا با جمهوری اسلامی به مخالفت بر می خیزند.

حجت الاسلام منافی تاکید کرد: هر مجموعه و تشکیلاتی که بنای آن بر اساس تقوا باشد باید از آن حمایت شود و نظام اسلامی بر اساس تقوا بنا شده است و برای استقرار آن صدها هزار جوان جان خود را در کف دست گرفته و در راه نظام هدیه کردند و این یکی از دلائل حقانیت این انقلاب است و انسان های حلال خور همیشه طرفدار حق بودند، هر چند در حق آن ها اجحاف شود، و لذا می بینیم تمام انسان های حلال خور از نظام حمایت می کنند و افراد حرام خور و دزد، دشمنان نظام هستند و اصلا نمی توانند از نظامی که اساس آن بر پاکی بنا شده است حمایت کنند.

وی گفت: در عرصه های دفاعی و نظامی به موفقیت های کامل دست یافته ایم اما در عرصه سیاسی و فرهنگی واقتصادی ضعف هایی داشته ایم که یکی از عوامل آن عدم تربیت نیروی کاربلد در این عرصه بوده است.

استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی با بیان این که زیست بدون ولی الهی اساسا ممکن نیست، تصریح کرد: یقین به مسیر و التزام عملی به ولایت الهی یکی از لوازم پذیرش حکومت معصوم است و در این مسیر باید ولایت مداری را از سلمان علیه الرحمة یاد بگیریم که بدون ولی الهی نتوانست زندگی کند و برای یافتن آن هزاران کیلومتر را طی کرد و به مکه رسید.

وی گفت: مومنین واقعی به گونه ای زندگی می کنند که گویا در محضر امام حاضر هستند و منتظر امام زمان (عج) باید دارای اثر و در جهت ساخت جامعه دینی و تمدن اسلامی باشد.

حجت الاسلام منافی در ادامه به فعالیت فرقه های انحرافی اشاره کرد و افزود: فرقه های انحرافی در قالب شیعه، سنی و حتی ملحدین و ... به شدت فعال هستند و متاسفانه برخی از این فرقه ها نظیر جریان حجتیه که به صورت نامحسوس و به نام شیعه نیز فعالیت می کنند به دنبال ترویج فساد و گناه در جامعه هستند.

وی اضافه کرد: گاهی مشغول شدن به مسائل اقتصادی ما را از فعالیت این فرقه ها غافل می کند و این وظیفه ما طلبه هاست که ضمن رصد فعالیت این فرقه ها که دین و دنیای مردم را هدف قرار داده اند، برای مقابله فکری با آن ها خود را مجهز کرده و ابعاد آن را برای مردم تبیین کنیم.

پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 8
بازدید امروز : 572
بازدید دیروز : 618
بازدید ماه جاری : 17490
بازدید سالانه : 191703
کل بازدید ها : 222255
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27