en tr
شنبه,1 اردیبهشت 1403 05:16
کد خبر : 247 بازدید : 241 تاریخ : 22:08 1401/12/20
غرب از الگو شدن جمهوری اسلامی ایران می ترسد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

غرب از الگو شدن جمهوری اسلامی ایران می ترسد
حجت الاسلام امامی گفت: مهمترین علت دشمنی غرب با انقلاب اسلامی این است که جمهوری اسلامی الگوی جدیدی خدا محوری را در برابر الگوی انسان‌محوری غرب قرار داده و تمام بنیان‌ها و هستی سیاست‌های استکاری غرب را به چالش کشیده است.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی حجت الاسلام منصور امامی شنبه در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، به جنبه ها و روش های صحیح تبلیغ اشاره کرد و اظهار داشت: خدماتی که در ادارات تبلیغات اسلامی انجام می شود باید به صورت دقیق به مردم روایت شود و هم‌چنین کارهای مردمی خودجوش نیز به نام فعالیت مردمی باید روایت شود تا هم بُعد رسانه ای داشته باشد و هم موجب دلگرمی مجموعه های مردمی گردد و لذا تعامل سازنده با خبرگزاری‌ها و رسانه های رسمی و مردمی لازم و ضروری است.

وی اضافه کرد: برای تاثیرگذاری در افکار و رسانه ها باید به سمت تولید و انجام کارهای شاخص رسانه ای حرکت کنیم و هر شهرستان با توجه به اقلیم، ظرفیت و شاخصه‌هایی که دارد، باید کار رسانه ای انجام دهد و متاسفانه در روایت زندگی نامه های علما، مشاهر و بزرگان استان کوتاهی ها صورت گرفته که باید جبران شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه به مسئله جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: در مورد جهاد تبیین حرف های زیادی بیان شده اما متاسفانه از اصل مطلب غفلت شده است و رویکرد جهاد تبیین، باید روشنگری اهداف، مبانی، روش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد و حملات دشمن را درست رصد کرده و در آن عرصه وارد شده و برای خنثی سازی توطئه های دشمن به جهاد واقعی تبیین دست بزنیم .

وی افزود: مهمترین علت دشمنی غرب با انقلاب اسلامی این است که جمهوری اسلامی الگوی جدیدی خدا محوری را در برابر الگوی انسان‌محوری غرب قرار داده و تمام بنیان‌ها و هستی سیاست‌های استکاری غرب را به چالش کشیده است.

حجت الاسلام امامی عنوان داشت: دشمن از آن‌جایی که نمی خواهد ایران الگویی برای دیگر کشورها باشد، از همه جهت تلاش می‌کند تا انقلاب اسلامی را در فشار قرار داده و با شکست مواجه کند تا دیگر هیچ کشور و ملتی فکر الگو شدن را در سر خود نپروراند، بنابراین مبارزه ما با غرب، جدال الگوی اسلامی خدا محوری با الگوی لیبرال سرمایه‌داری است.

وی با بیان این‌که با وجود همه تهدید‌ها، ایران الگوی خود را به دنیا صادر کرده است، گفت: آمریکا از چین نمی ترسد چرا که این کشور هر چه‌قدر هم قدرتمند باشد صرفا به یک قدرت اقتصادی تبدیل خواهد شد چون دارای گفتمان الگوسازی نیست اما ایران دارای یک گفتمانی است که نظام استکباری را تهدید می کند و لذا غرب با اصل انقلاب اسلامی دشمن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: تنها نظام و الگویی که با نظام غربی در تضاد و تناقض است، جمهوری اسلامی ایران می باشد و غرب لیبرال دموکراسی را عالی‌ترین نوع حکومتی اعلام کرده بود که دست یابی بشر بدان امکان پذیر است و لذا بر این اساس فوکویاما پایان تاریخ را اعلام کرد اما جمهوری اسلامی داعیه ۳۰۰ ساله غرب مبنی بر تفکیک میان دین و پیشرفت و لزوم توسعه بدون دین و معنویت، را به چالش کشید و لذا غربی ها به همین دلیل نمی توانند، موفقیت‌های ایران که با نماد دین به دست آورده را تحمل کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی علی رغم این که توانست خود پیشرفت کند  الگویی را به دیگر کشورها برای مبارزه با نظام لیبرال سرمایه داری ارائه کرد و بیداری ملت‌ها موثر از حرکت عظیم نظام اسلامی ایران است و لذا ما امروز وظیفه داریم از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی دفاع و حمایت کنیم.

حجت الاسلام امامی با بیان این که نباید به انقلاب اسلامی فقط به عنوان یک حکومت تامین کننده روغن و دلار نگاه کنیم، گفت: امروز قدرت سیاسی و راهبردی انقلاب اسلامی به پشت دیوارهای واشنگتن دیسی رسیده است و سردار قاسم سلیمانی بر همین اساس ایران را حرم می‌داند و نباید از گلاویز شدن با نظام استکباری هراسی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: دشمنی غرب با ملت ایران منحصر به انقلاب اسلامی نیست، آن‌ها ۳۰۰ سال بود در ایران دست به چپاول می زدند و جمهوری اسلامی بدان پایان داد و امروز آمریکایی‌ها علنا می‌گویند که هر کجا منافع ما اقتضا کند ورد پیدا می کنیم و این اوج قلدری آن‌ها را نشان می‌دهد و جمهوری اسلامی هم چون سدی محکم در برابر جهان خواری غرب و آمریکا ایستاده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان این‌که برخی ها بیان می‌کنند، ایرانی ها نسبت به آمریکا توهم دشمنی دارند، گفت:  دشمنی غرب با ایران منحصر به انقلاب اسلامی نیست، و آن ها در دوران پهلوی ایران را به حیات خلوت خود تبدیل کرده بودند و جان فوران در مورد نفوذ آمریکا در ایران در دوران پهلوی می نویسد، آمریکا در سال ۱۳۲۱سی هزار سرباز نظامی در ایران داشت

وی تصریح کرد: آمریکا به منطقه غرب آسیا به دلیل وجود ایران به عنوان یک تهدید نگاه می‌کند و لذا داعش را به وجود آوردند تا فشارها را از روی اسرائیل بردارند اما موفق نشدند.

پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 9
بازدید امروز : 422
بازدید دیروز : 482
بازدید ماه جاری : 17366
بازدید سالانه : 193093
کل بازدید ها : 224706
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27