en tr
پنج‌شنبه,6 اردیبهشت 1403 07:39
کد خبر : 248 بازدید : 713 تاریخ : 09:01 1401/12/22
غرب با ساخت فیلم و تربیت کشیش رسانه ای به دنبال تحریف منجی آخرالزمان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

غرب با ساخت فیلم و تربیت کشیش رسانه ای به دنبال تحریف منجی آخرالزمان است
تبلیغات اسلامی/ حجت الاسلام امامی گفت: در شبکه های غربی امام زمان (عجل‌الله فرجه ) را دجال آخرالزمان معرفی می‌کنند که به دنبال از بین بردن آرمان حضرت عیسی علیه السلام است و ما بچه شیعه و هیئتی باید چندین برابر آن‌ها کار کنیم تا مقابل تحریف بایستیم و حقائق را تبیین کنیم و دشمن امروز در بیش از ۱۵۰۰ شبکه ماهواره ای و مجازی به دنبال ترویج خرافات است.

به گزارش‌ واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی حجت الاسلام منصور امامی شامگاه یکشنبه در آخرین جلسه مجمع الذاکرین آذربایجان‌غربی که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، هیئت را محل و کانون جهاد تبیین عنوان کرد و اظهار داشت: ما به عنوان منتظران امام عصر (عج) نباید فقط به نشستن و دعا کردن اکتفا کنیم و بیش از ۱۳۰ سال است که مجموعه های وابسته به کلیسا در غرب رشته های آخرالزمان شناسی را تدریس می‌کنند و متاسفانه ما در کشورهای اسلامی چنین مموعه های آموزشی را نداریم.

وی ساخت فیلم در خصوص آخرالزمان را از دیگر اقدامات غرب دانست و گفت: در غرب جزو پرفروش ترین فیلم‌ها تولیدات در عرصه آخرالزمان است و باید به این مسئله توجه داشته باشیم که دشمن چگونه با زمینه سازی های خود منجی الهی را به یک موجود مخوف و ترسناک تبدیل می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصريح کرد: در ادیان آسمانی منجی یکی از مشهورات است و امروز صدها شبکه ماهواره ای و هزاران کانال و شبکه های مجازی به ترویج تحریفات در این خصوص می پردازند و در انجیل یوحنا بیان می کند که نبرد نهایی بین خیر و شر در منطقه ای به نام آرماگدون اتفاق خواهد افتاد که تحلیل گران غربی آن جا را اسرائیل عنوان می کنند و در این خصوص تاکنون ۱۲ فیلم تولید و هزاران مقاله و کتاب تدوین شده است و در آن‌ها غرب و آمریکا را موجود خیر، و شرق و کشورهای اسلامی را منشاء شر معرفی می‌کنند.

وی افزود: غرب با اتکا به مطالب تحریف شده به مردم القا می کند که در جدال بین تمدن غرب و شرق، پیروزی نهایی با غرب که منشأ خیر است می باشد.

حجت‌الاسلام امامی گفت: غرب برای معرفی منجی تفکر خود و تحریف امام زمان عجل الله فرجه الشریف هزاران برنامه و فیلم و کتاب تولید می کند و در این ها تمام جنایات غرب در کشورهای اسلامی را توجیه کرده و لازم می دانند.

وی تاکید کرد: نمی شود در هیئت ها نشست و از توطئه ها و نقشه های دشمن در جهت تحریف واقعیت ها غافل بود و مهم ترین وظیفه هیئت تبیین این مسائل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تربیت کشیش‌های رسانه ای برای ترویج عقائد خرافی غربی را دیگر اقدام غربی ها عنوان کرد و افزود: در غرب کشیش‌های رسانه ای را تربیت می کنند تا بر اساس عقائد و تفکر غربی منجی آخرالزمان را معرفی کنند و آن ها امام زمان را در برابر حضرت مسیح قرار می دهند و بر این پایه به مسلمین و کشورهای اسلامی قشون کشی می‌کنند و ثروت هایشان را چپاول می‌کنند.

وی اضافه کرد: در شبکه های غربی امام زمان (عجل‌الله فرجه ) را دجال آخرالزمان معرفی می‌کنند که به دنبال از بین بردن آرمان حضرت عیسی علیه السلام است و ما بچه شیعه و هیئتی باید چندین برابر آن‌ها کار کنیم تا مقابل تحریف بایستیم و حقائق را تبیین کنیم و دشمن امروز در بیش از ۱۵۰۰ شبکه ماهواره ای و مجازی به دنبال ترویج خرافات است.

حجت الاسلام امامی اضافه کرد: امروز ما در قبال اندیشه ناب مهدویت که از طریق پیامبر اعظم و حضرات معصومین به ما رسیده است وظیفه داریم و برای معرفی این اندیشه باید تلاش کنیم.

وی عنوان داشت: غربی ها امروز در ذهن عده‌ای از یهودی‌ها، مسیحی‌ها  و حتی برخی مسلمانان جا کرده‌اند که مسیح نمی آید مگر این که اسرائیل پیروز شود و ایجاد این رژیم منحوس دقیقا برای زمینه سازی منجی آخرالزمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی برای زمینه سازی ظهور ایجاد شده است و باور و اعتقاد به مهدویت از اساسی ترین پایه های فکری ماست و ولی فقیه را نائب امام می دانیم و لذا ضروزت دارد برای معرفی آن به جامعه تلاش کنیم و هییت‌های مذهبی باید در این مسئله میدان دار باشند

پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 1
بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 495
بازدید ماه جاری : 17219
بازدید سالانه : 195466
کل بازدید ها : 228852
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27