en tr
جمعه,31 فروردین 1403 17:47
کد خبر : 258 بازدید : 149 تاریخ : 12:12 1402/01/21
غربی ها هیچ وقت مدافع آزادی و حقوق بشر نبودند

امام جمعه بوکان:

غربی ها هیچ وقت مدافع آزادی و حقوق بشر نبودند
ماموستا احمدی گفت: متاسفانه اخیرا دوباره رژیم صهیونیسیتی به نمازگزاران فلسطینی حمله کرده و آن ها را به خاک و خون کشیده است و این امر نشانگر دروغ بودن شعار حقوق بشر غربی و آمریکایی است و آن ها هیچ وقت مدافع حقوق وبشر و آزادی نبودند و بلکه خودشان آزادی انسان ها را سلب می کنند.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ماموستا عباس احمدی شامگاه یکشنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در اداره تبلیغات اسلامی بوکان برگزار شد، اظهار داشت: ثمره وحدت بین اقوام و مذاهب موجب پیروزی  امت اسلامی و مسلمانان خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه اخیرا دوباره رژیم صهیونیسیتی به نمازگزاران فلسطینی حمله کرده و آن ها را به خاک و خون کشیده است و این امر نشانگر دروغ بودن شعار حقوق بشر غربی و آمریکایی است و آن ها هیچ وقت مدافع حقوق وبشر و آزادی نبودند و بلکه خودشان آزادی انسان ها را سلب می کنند.

امام جمعه بوکان افزود: جای تعجب است که غربی ها اجاره نمی دهند مسلمانان در مسجدالاقصی نماز و عبادت دینی خود را به جا بیاورند و این زورگویی آشکار است.

وی گفت: متاسفانه برخی کشورهای مسلمان که تحت سیطره و متسعمره غربی ها هستند دستور داده اند همه آیات جهاد و مبارزه با استکبار از کتب درسی آن ها حذف شود و این نشانگر ارتجاع برخی کشورهای اسلامی است و باید تلاش کنیم مردم آن ها را نسبت به این خطر مهم آگاه سازیم.
 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سلیم ایمانی نیز با بیان این که امسال دومین سالی است که افطاری های وحدت و مقاومت با محوریت مسئله فلسطین و وحدت امت اسلامی در آذربایجان غربی و شهرستان بودکان برگزار می شود، گفت: مسئله فلسطین یک بحثی که همه امت های اسلامی بر آن اتفاق نظر دارند و قدس بخشی از پیکر جهان اسلام است و باید برای آزادی آن از چنگال کفر تلاش کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بوکان تصریح کرد: با تمسک به قرآن و اهل بیت و وحدت عملی می توان فلسطین و قدس را آزاد کرد و رژیم کودک کش صهیونیستی را از میان برداشت.

 

دسته بندی ها
استانی بوکان
پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 36
بازدید امروز : 361
بازدید دیروز : 860
بازدید ماه جاری : 17477
بازدید سالانه : 192794
کل بازدید ها : 224163
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27