en tr
شنبه,6 مرداد 1403 10:43
کد خبر : 262 بازدید : 247 تاریخ : 09:50 1402/01/22
تغییر اولویت ها مهم ترین هدف شیطان است/  برای مقابله با دشمن باید روش های حمله اش را بشناسیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

تغییر اولویت ها مهم ترین هدف شیطان است/ برای مقابله با دشمن باید روش های حمله اش را بشناسیم
حجت الاسلام منصور امامی گفت: ما امروز نیاز به ایجاد یک گفتمان سازی تبلیغی دینی داریم و شیطان نمی گذارد انسان در یک جا مستقر شود و اگر ما نتوانیم اولویت های خود را مشخص کنیم سردرگم می شویم و یکی از مهم ترین کارهای شیطان این است که اجازه ندهد انسان به اولویت برسد و در صورت دست یابی بدان تلاش می‌کند آن را تغییر دهد.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی حجت الاسلام منصور امامی امروز در جلسه روحانیون کنشگر جهاد تبیین که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در روایات بیان شده است که نگاه کردن به چهره امام علی علیه السلام عبادت است و برخی از معاندین برای این که مانع بیان فضائل علی علیه السلام باشند روایات معتبر را از اعتبار می اندازند.
وی در ادامه با اشاره به جهاد تبیین گفت: امروز جمهوری اسلامی در مقابل ابرقدرت‌های تاریخ قد علم کرده و ایستاده است و اگر در جایگاهی که قرار داریم را درک کنیم کنش ها و واکنش های ما متفاوت خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: ۳۰۰ سال است که شیاطین تمدن غرب را علم کرده اند و به ذهن مردم وارد کرده اند که در صورتی می‌توان به پیشرفت دست یافت که دین از جامعه جدا شود و بر همین اساس پایان تاریخ را نوشتند و انقلاب اسلامی با پیروزی خود تمام نقشه های غرب را از بین برد.

وی افزود: در هیچ تاریخی به این اندازه فساد وجود نداشته است و این نتیجه تمدن غربی است و بر روی آن غربی‌ها سرمایه گذاری کرده اند و غرب ساختاری را تعریف کرده است که فساد زاست و باید این ساختار را از بین برود.

حجت الاسلام امامی عنوان داشت: اگر این حرکت فساد زای تمدن غربی و ادعاهای آن‌ها که ۳۰۰ سال است شروع شده را بشناسیم، معجزه بودن انقلاب اسلامی را بیشتر درک خواهیم کرد و باید جایگاه خودمان را در این عرصه به درستی بشناسیم.
وی با بیان این که دشمن امروز با جنگ نرم وارد شده است و باید نقطه ثقل مرکزی حملات دشمن را بشناسیم  گفت: رهبر انقلاب در دیدارهای متعدد خودشان به روحانیون، شعرا و دیگران تاکید کرده اند که باید میدان جنگ دشمن را بشناسید و برای مقابله با آن برنامه ریزی جدی داشته باشید. و آن حرکتی جهاد است که در برابر تهاجم دشمن بایستد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: امروز دشمن مهم ترین حملات خود را بر روی خانواده‌ها، جمعیت، مسائل اقتصادی و فرهنگی و... قرار داده است تا بتواند فساد را در جامعه گسترش دهد و امروز دشمن به نام عقلانیت دین را زیر سوال می برد و باید برای مقابله با آن قواعد عقلی مورد قبول بشر را یاد بگیریم و امروز به تولید ادبیات جدید نیازمند هستیم. و البته مهم ترین و اصلی ترین مسئله شناخت اصلی ترین مسئله مورد حمله دشمن است.
وی خاطرنشان کرد: ما امروز نیاز به ایجاد یک گفتمان سازی تبلیغی دینی داریم و شیطان نمی گذارد انسان در یک جا مستقر شود و اگر ما نتوانیم اولویت های خود را مشخص کنیم سردرگم می شویم و یکی از مهم ترین کارهای شیطان این است که اجازه ندهد انسان به اولویت برسد و در صورت دست یابی بدان تلاش می‌کند آن را تغییر دهد.

پربازدید ها
آمار سایت
کاربران آنلاین : 49
بازدید امروز : 758
بازدید دیروز : 1769
بازدید ماه جاری : 36213
بازدید سالانه : 256316
کل بازدید ها : 326151
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/03/03