en tr
پنج‌شنبه,6 اردیبهشت 1403 10:06
کد خبر : 264 بازدید : 221 تاریخ : 10:17 1402/01/24
کشف حجاب فتنه جدید دشمن برای مقابله با اسلام است

امام جمعه سلماس:

کشف حجاب فتنه جدید دشمن برای مقابله با اسلام است
حجت الاسلام طباطبایی گفت: کشف حجاب فتنه جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام است و بعد از ماه رمضان جلوه های این فتنه بیشتر آشکار خواهد شد و برای این که در برابر اسلام بایستند و زانوی حکومت اسلامی را به زمین بزنند دست به کشف حجاب می زنند و ما باید در منابر نسبت به این فتنه و توطئه روشنگری کنیم.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی شامگاه چهارشنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در مصلای شهرسستان سلماس برگزار شد، اظهار داشت:  روایتی را احمد بن حنبل از نبی مکرم اسلام روایت می کند  که حضرت فرمودند: «مَنْ أرادَ أنْ یَنْظُرَ إلى آدَمَ فی عِلْمِهِ وَ إلى نُوح فی فَهْمِهِ وَ إلى إبْراهیمَ فی حِلْمِهِ وَ إلى مُوسى فی بَطْشِهِ، فَلْیَنْظُرْ إلى عَلیِّ بْنِ أبی طالِب» هر که مى خواهد دانش آدم و فهم نوح و بردبارى ابراهیم و توانمندى موسى، زُهد عیسى و محمد و جمال او و جبرئیل و امانتدارى او و ستاره درخشان و خورشید تابان و ماه نور افشان را ببیند، سر را بلند کند ببیند، على بن ابى طالب را بنگرد.

وی اضافه کرد: امام علی (ع) در وصیت نامه خود به امت اسلامی تاکید می کند که با اموال و جان ها و زبان های خود در راه خدا جهاد کنید و این که رهبر انقلاب مسئله جهاد تبیین را مطرح می کنند برگرفته از کلام نورانی امیرمومنان است و امروز بیش از گذشته به جهاد تبیین در مورد دستاوردهای انقلاب و توطئه های دشمن مبنی بر ایجاد تفرقه در بین امت است.

امام جمعه سلماس در ادامه توجه جدی به دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر را سفارش دیگر امام علی (ع) عنوان کرد و گفت: حضرت علی (ع) می فرمایند که اگر امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترک کنید اشرار بر شما حاکم می شوند و دیگر دعاهای شما مورد قبول نمی شود و ما این مسئله را امروز مشاهده می کنیم که در جهت ترک این دو فریضه دینی بی حجابی در جامعه حاکم می شود و باید شیعه و سنی به این مسئله حساس باشند.

وی افزود: کشف حجاب فتنه جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام است و بعد از ماه رمضان جلوه های این فتنه بیشتر آشکار خواهد شد و برای این که در برابر اسلام بایستند و زانوی حکومت اسلامی را به زمین بزنند دست به کشف حجاب می زنند و ما باید در منابر نسبت به این فتنه و توطئه روشنگری کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: در طول این 40 سال گذشته هر گونه فتنه ها را ایجاد کردند اما نتیجه نگرفتنه و لذا برای تضعیف روحیه دینی جوانان و استکبار ستیزی آن ها، به دنبال فتنه کشف حجاب و نمایان کردن بدن های زنان هستند و آن ها دینی را می خواهند که با ظلم و استکبار کاری نداشته باشد.

وی مبارزه با ظلم را وصیت دیگر امام علی (ع) دانست و گفت: اگر بدانیم جبهه استکبار چه اندازه در جهت ضربه زدن به دین تلاش می کند دیگر خواب نخواهیم داشت و امروز می بینیم ه قبله اول مسلمین، قدس شریف در دست اشرار گرفتار است و آن ها به خانه خدا هتک حرمت می کنند.

امام جمعه سلماس افزود: امروز در فلسطین کفر و اسلام در مقابل هم قرار گرفته اند و با این که کشورهای اروپایی با هم اختلاف دارند اما در مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی متحد می شوند و لذا باید مردم را نسبت به حضور حماسی در روز قدس که یکی از نمادهای مقابله با زورگویی است، دعوت کنیم.

وی اضافه کرد: اگر امت های اسلامی با تمام توان در برابر استکبار و در حمایت از فلسطین قیام کنند، کشورهای نظام استکباری هم حساب کار دستشان می آید و امسال با حضور خودمان مشت محکم دیگری بر دهان رژیم صهیونیستی خواهیم زد.

پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 2
بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 495
بازدید ماه جاری : 17232
بازدید سالانه : 195479
کل بازدید ها : 228865
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27