en tr
چهارشنبه,5 اردیبهشت 1403 15:28
کد خبر : 271 بازدید : 210 تاریخ : 11:28 1402/01/27
توطئه اخیر دشمنان اسلام علیه ایران با هوشیاری علمای دین خنثی شد

امام جمعه اهل سنت تکاب:

توطئه اخیر دشمنان اسلام علیه ایران با هوشیاری علمای دین خنثی شد
در هر زمانی امت اسلامی دشمنانی داشتند و دارند و امروز صهیونیزم بین المللی و آمریکای جهان خوار بزرگترین دشمن امت اسلامی هستند و با همکاری و وحدتی که دارند به دنبال تفرقه هستند و متاسفانه در مسائل اخیر دیدیم که با تحریک عناصر داخلی خود در ایران به دنبال ایجاد هزینه برای کشور بودند و اتحاد ملت با حکومت، روحانیت و مردم این توطئه خنثی شد.

به گزارش واحد رسانه تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، ماموستا عبدالله موسوی، شامگاه شنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در مصلای بقیة الله تکاب برگزار شد، اظهار داشت : قرآن کریم در ماه مبارک رمضان نازل شده است و این وظیفه علما به عنوان جانشینان پیامبر است که اسلام را به درستی برای مردم تبیین، تشریح و تبلیغ کنند.


وی یکی از مهم ترین وظائف علمای شیعه و اهل سنت را تحکیم بنیه های وحدت دانست و افزود: اگر در بین امت اسلامی تفرقه رواج پیدا کند، دشمنان اسلام از آن سوء استفاده خواهند کرد و لذا علمای اسلام ضمن حفظ وحدت بین خود مردم را به وحدت و همدلی دعوت کنند.
امام جمعه اهل سنت تکاب تشریح کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی دست در دست هم داده اند تا با ایجاد تفرقه در بین امت واحده اسلامی، جلوی حرکت مسلمانان به سمت ایجاد تمدن اسلامی را بگیرند.
وی عنوان داشت: وقتی قرآن، پیامبر، قبله و بسیاری از احکام واحد داریم، دلیلی بر اتخاذ مسیرهای تفرقه نداریم و از نبی مکرم اسلام که قرآن ایشان را به عنوان الگوی مسلمین معرفی می کند، درس بگیریم و امت اسلامی را به وحدت دعوت کنیم و حضرت به تفرقه و قتل عام  120 ساله اوس و خزرج پایان داد.
ماموستا موسوی گفت: امیرالمؤمنین علی علیه السلام نیز بعد از نبی مکرم اسلام وحدت عملی را در سیره خود اجرا کرد و حضرت در زمان دوران نبی مکرم اسلام نیز ثابت کرد که شخصیتی مورد قبول امت اسلامی است و حضرت بارها جان خود را برای رسول اکرم و اسلام به خطر انداخت.
وی عنوان داشت: در هر زمانی امت اسلامی دشمنانی داشتند و دارند و امروز صهیونیزم بین المللی و آمریکای جهان خوار بزرگترین دشمن امت اسلامی هستند و با همکاری و وحدتی که دارند به دنبال تفرقه هستند و متاسفانه در مسائل اخیر دیدیم که با تحریک عناصر داخلی خود در ایران به دنبال ایجاد هزینه برای کشور بودند و اتحاد ملت با حکومت، روحانیت و مردم این توطئه خنثی شد.

انتهای خبر./

پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 117
بازدید امروز : 451
بازدید دیروز : 568
بازدید ماه جاری : 18814
بازدید سالانه : 195619
کل بازدید ها : 228709
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27