en tr
پنج‌شنبه,6 اردیبهشت 1403 03:01
کد خبر : 274 بازدید : 146 تاریخ : 11:38 1402/01/27
حمایت از فلسطین مصداق عمل صالح است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی:

حمایت از فلسطین مصداق عمل صالح است
حجت الاسلام فعال آذر با اشاره به دلیل حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین و بزرگداشت روز قدس، گفت: فلسطین امروز خط مقدم اسلام است و همه مسلمانان وظیفه دارند از این خط مقدم اسلام حمایت کنند تا مسلمین به سعادت برسند.

به گزارش واحد رسانه تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام عسگر فعال آذر شامگاه شنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در مسجد امام شافعی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت : امروز شدیدترین دشمن مسلمین و انقلاب اسلامی صهیونیزم بین الملل است و دشمنی آن ها با ایران اسلامی حقانیت انقلاب را نشان می دهد.
وی با اشاره به دلیل حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین و بزرگداشت روز قدس، گفت: فلسطین امروز خط مقدم اسلام است و همه مسلمانان وظیفه دارند از این خط مقدم اسلام حمایت کنند تا مسلمین به سعادت برسند.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی تصریح کرد: این که اسرائیل مسئله از نیل تا فرات را مطرح کرد مصداق آیه «قَدْ بَدَتِ الْبَغْضاءُ مِنْ أَفْواهِهِمْ» است و این چیزی است که آن ها در زبان مطرح کردند و آن چه در قلب هایشان می باشد خیلی فراتر از این قضایاست و اسرائیل نژاد پرست ترین قوم است و دین یهودی تبلیغ ندارند چرا که آن ها دیگران را لایق یهودی شدن نمی دانند و این گونه می اندیشند که همه انسان ها و حیوانات باید خادم یهود باشند.
وی بیان داشت: محدود و زمین گیر شدن اسرائیل در این هفتاد سال در بخشی از خاک فلسطین نتیجه مقاومت مردم فلسطین است و آن ها هزینه و جان می دهند تا قبله اول مسملین حفظ شود و لذا این راهپیمایی ها، حمایت ها و نشست های حمایتی تاثیر خود را در دفاع فلسطینی ها از سرزمین های اسلامی نشان می دهد.
حجت الاسلام فعال آذر خاطرنشان کرد: اگر این همه صهیونیزم بین الملل و شیطان بزرگ علیه انقلاب اسلامی تبلیغ منفی می کند، نتیجه راهبر جمهوری اسلامی در مقابله با تفکر و تمدن و چپاول غربی است و امروز حمایت از فلسطین و مردم مقام آن مصداق عمل صالح است و رهبر انقلاب چند سال قبل فرمودند؛ اسرائیل کمتر از 25 سال از بین خواهد رفت و اخیرا هم فرمودند؛ با این اتفاقاتی که در اسرائیل رخ می دهد به نظر می رسد آن ها برای پایان دادن به خود عجله می کنند.

پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 7
بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 495
بازدید ماه جاری : 17182
بازدید سالانه : 195429
کل بازدید ها : 228815
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27