en tr
پنج‌شنبه,6 اردیبهشت 1403 08:02
کد خبر : 275 بازدید : 197 تاریخ : 10:20 1402/01/28
غربی ها با ایجاد فرقه های انحرافی 40 سال حرکت اسلام را عقب انداختند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پیرانشهر :

غربی ها با ایجاد فرقه های انحرافی 40 سال حرکت اسلام را عقب انداختند
حجت الاسلام رهبر با بیان این که دشمن امروز در همه عرصه ها برای ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی ورود پیدا کرده است، گفت: دشمن تلاش می کند وجهه و چهره اسلام را زشت جلوه دهد و متاسفانه عده ای نیز در دام دشمنان گرفتار شدند و غربی ها با ایجاد داعش حرکت اسلام را تا چهل سال عقب انداختند.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسن رهبر شامگاه یکشنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در جامع سردشت برگزار شد، اظهار داشت: علمای شیعه و اهل سنت برای تحکیم وحدت وظیفه سنگینی دارند و اگر ما در این باره کوتاهی کنیم در برابر رسول اکرم (ص)  شرمنده خواهیم شد و حضرت در طول 23 سال با تمام زحمات خود توانست با وحدت، اسلام را گسترش بدهد.

وی با بیان این که دشمن امروز در همه عرصه ها برای ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی ورود پیدا کرده است، گفت: دشمن تلاش می کند وجهه و چهره اسلام را زشت جلوه دهد و متاسفانه عده ای نیز در دام دشمنان گرفتار شدند و غربی ها با ایجاد داعش حرکت اسلام را تا چهل سال عقب انداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پیرانشهر افزود: غربی ها وقتی دیدند اسلام با قدرت و سرعت غیر قابل پیش بینی پیش می رود، به ایجاد فرقه های تندرو و افراطی در بین شیعه و سنی روی آوردند و هر کس از بین شیعه و اهل سنت بخواهد در بین امت اسلامی تفرقه ایجاد کند و به مقدسات توهین کند، مرتکب حرام شرعی شده است.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا امت واحده اسلامی در دنیا ایجاد شود و همه مسلمانان جهان یک صدا باشند و امروز غربی ها برای چپاول منابع کشورهای اسلامی، در آن ها ایجاد اختلاف می کنند و بعد با قدرت نظامی وارد شده و کشورها را غارت می کنند.

حجت الاسلام رهبر تصریح کرد: غربی ها از سال 2000 که وارد کشور های اسلامی شدند بیش از 5 میلیون انسان بی گناه را قتل عام کرده اند و امروز هم در کشور سودان دست به اختلاف زده اند.

وی در ادامه به مسئله قدس و فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز 20 میلیون در فلسطین مظلومانه زندگی می کنند و مورد غارت و قتل عام صهیونیست ها قرار می گیرند و حمایت از ملت فلسطین لازم و ضروری است و ما باید مردم را آگاه کنیم و کمک به فلسطین، کمک به آرمان اسلام است.

پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 4
بازدید امروز : 102
بازدید دیروز : 495
بازدید ماه جاری : 17222
بازدید سالانه : 195469
کل بازدید ها : 228855
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27