en tr
جمعه,7 اردیبهشت 1403 19:16
کد خبر : 286 بازدید : 171 تاریخ : 11:09 1402/02/01
وحدت کلمه عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان است

امام جمعه موقت پلدشت:

وحدت کلمه عامل خنثی شدن توطئه های دشمنان است
حجت الاسلام بابایی گفت: از روز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی ها با این نظام وجود داشت و امروز بیش از گذشته است و توطئه های اخیر که با هدف فعال کردن گسل های قومی و مذهبی برای تجزیه ایران طراحی شده بود، با وحدت کلمه مردم ایران خنثی شد.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حجت الاسلام قربانعلی بابایی، شامگاه پنجشنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در مسجد جامع پلدشت برگزار شد، اظهار داشت: در 44 سال گذشته همه توطئه هایی که علیه جمهوری اسلامی توسط دشمنان طراحی شده بود با عنایت خداوند متعال، مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت ملت ایران خنثی شده است و هر زمان نیاز به حضور مردم بود، ملت ایران مضایقه نکرده اند و این نتیجه وحدت و همدلی است.

وی افزود: این سفارش خداوند متعال است که برای پیروزی بر دشمنان نیاز به توکل بر خداوند متعال و وحدت امت است و اگر در جامعه ای وحدت نباشد، به سرانجام و هدف نخواهد رسید و در برابر کفر جهانی رمز پیروزی، وحدت و اتحاد و همدلی است و از این بابت خدای متعال را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی ملت به یک وحدت عملی رسیده اند.

امام جمعه موقت پلدشت با تاکید بر لزوم وحدت بیش از پیش مذاهب و اقوام گفت: مذاهب و اقوام در منطقه به یک وحدت عملی دست یافته اند و در فتنه های مختلف ما نتیجه این وحدت را می بینیم و روحانیت، ریش سفیدان و معتمدین شیعه و اهل سنت در این اتحاد نقش اساسی دارند و با این وحدت به رسالت خود عمل کرده ایم.

وی اضافه کرد: از روز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی ها با این نظام وجود داشت و امروز بیش از گذشته است و توطئه های اخیر که با هدف فعال کردن گسل های قومی و مذهبی برای تجزیه ایران طراحی شده بود، با وحدت کلمه مردم ایران خنثی شد.

حجت الاسلام بابایی تاکید کرد: رژیم جعلی صهیونیستی در حال افول و فروپاشی است و آمریکا کاملا منزوی شده است و ارتباط بیش از گذشته کشورهای اسلامی دشمن را ناراحت و ناامید کرده است و این مسئله می طلبد روحانیت به مردم بیش از گذشته روشنگری کنند.

انتهای خبر.

پربازدید ها
تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 5
بازدید امروز : 366
بازدید دیروز : 1200
بازدید ماه جاری : 17715
بازدید سالانه : 196637
کل بازدید ها : 230319
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27