en tr
جمعه,31 فروردین 1403 01:51
کد خبر : 292 بازدید : 229 تاریخ : 15:04 1402/02/10
نهضت قرآنی در آذربایجان غربی آغاز شده است/ اجتماع دختران و مادران قرآنی در ارومیه برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه:

نهضت قرآنی در آذربایجان غربی آغاز شده است/ اجتماع دختران و مادران قرآنی در ارومیه برگزار می شود
حجت الاسلام محمدی گفت: اجتماع بزرگ بانوان و دختران قرآنی در ارومیه به مناسبت دهه ولایت برگزار می شود.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام حسن محمدی امروز در جلسه هیئات اندیشه ورز موسسات قرآنی شهرستان ارومیه که در سالن جلسات تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی، اظهار داشت: جنگ هیبریدی و تمام عیار دشمن تمام نشده است و حمله به مبانی دینی، ترویج بی حجابی، اهانت و جسارت به علما و روحانیون که نماد ملی و مذهبی کشور هستند در ادامه جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی است.

وی یکی از مهم ترین رسالت موسسات قرآن را تبیین انقلاب اسلامی و ریشه های حکومت دینی در قرآن عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان همه قوای باطل و نامشروع خود را بر علیه انقلاب اسلامی و تمامیت ایران ودین اسلام بسیج کرده اند و لذا همه مردم و مجموعه ها و تشکلات دینی وظیفه دارند برای مقابله با این توطئه ها اقدامات راهبردی و عملی داشته باشند و لذا موسسات باید ریشه های قرآنی انقلاب اسلامی را به مردم تبیین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در ادامه به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در ایام شهادت امام صادق (ع)، دهه کرامت و غدیر و دهه ولایت اشاره کرد و افزود: بنا داریم در سالروز شهادت امام صادق علیه السلام رئیس مذهب جعفری، عزاداری خیابانی با حضور طلاب، روحانیون و علمای ارومیه و عموم مردم برگزار کنیم و در همه مساجد و حسینیه ها هم مراسمات ویژه برگزار خواهد شد.

وی برنامه ریزی برای اجتماع بزرگ دختران و مادران قرآنی در 31 اردیبهشت در پارک گوللر باغی  و طبخ آش 3 هزار نفری در آن مراسم را از مهم ترین برنامه های دهه کرامت دانست و اضافه کرد: برنامه های متعددی از جمله اجرای برنامه های زیر سایه خورشید و برگزار مراسمات ویژه نوجوانان، کودکان و... در دهه کرامت با همکاری موسسات دینی و قرآنی  برگزار خواهد شد و از زنان نمونه و الگو تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: نهضت قرآنی در ارومیه شروع شده است و در این راستا امسال مسابقات قرآنی در دو بخش نوجوانان و جوانان برای برادران و خواهران در مسجد "داش مسجد ارومیه" برگزار شد و در مرحله دوم نیز جشنواره کودک و نوجوانان در صورت تامین منابع مالی در شهریور ماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مساجد، تکایا و حسینیه و هیئات مذهبی مورد هدف نهضت قرآنی است و بنای ما این است که در هر مسجد و هیئتی 4  مربی وحافظ قرآن تریبت کنیم و برای رسیدن به این هدف نیاز به همکاری و همراهی موسسات و هیئات مذهبی  و مساجد داریم.

انتهای خبر./

دسته بندی ها
اداره کل ارومیه
پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 9
بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 860
بازدید ماه جاری : 17145
بازدید سالانه : 192462
کل بازدید ها : 223831
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27