en tr
شنبه,1 اردیبهشت 1403 03:17
کد خبر : 294 بازدید : 220 تاریخ : 09:46 1402/02/12
اولین رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در ارومیه برگزار می شود

اولین رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در ارومیه برگزار می شود
حجت الاسلام خضرلو گفت: اولین رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در  راستای ایده‌پردازی و اقدام فرهنگی در عرصه‌های دخترانه با هدف مهارت افزایی در حوزه فعالیت فرهنگی اثرگذار در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رحمان خضرلو در گفتگو با واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری اولین رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم خبر داد و اظهار داشت:  اولین رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در  راستای ایده‌پردازی و اقدام فرهنگی در عرصه‌های دخترانه با هدف مهارت افزایی در حوزه فعالیت فرهنگی اثرگذار در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این که برگزاری رویداد حاج قاسم، افزود: با توجه به اهمیت ایجاد تشکل‌های دخترانه جهادگر فرهنگی - اجتماعی و اهمیت حضور دختران در عرصه سیاست‌های کلان کشور و گام دوم انقلاب اسلامی، رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم به همت مدرسه صدرا در ارومیه و مدارس آموزش و پرورش در شهرستان های استان در راستای جلوگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در عرصه فرهنگی دختران و بانوان در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه به صورت متمرکز برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در این رویداد  دختران نوجوان ۱۶ الی ۲۰ سال با رویکرد حل مسئله نسبت به حل مشکلات مسائل پیرامون خود حضور پیدا خواهند کرد که می‌تواند با حضور مربیان طلیعه‌ای برای کشف استعدادها و نظام مسائل مجموعه‌ها باشد که با احصاء این نظام مسائل با راهنمایی مربیان می‌توانیم برای اولویت بندی مسائل و راهکارهای و روش‌های حل مسائل برنامه ریزی داشته باشیم.

 

وی گفت: این  رویداد کشوری به مدت سه روز در آذربایجان غربی با هدف نقش آفرینی و کنشگری دختران نوجوان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، خانواده و محله برگزار می‌شود.

 

دبیر رویداد حاج قاسم آذربایجان غربی عنوان داشت: فرآیند اجرای رویداد دختران حاج قاسم بدین گونه است که ابتدا دختران مسئله بدون محدودیت موضوع را شناسایی و در گام‌های بعدی نسبت به طراحی و ارائه راهکار و فرآیند اجرایی آن اقدام خواهند کرد.

وی در پایان گفت: در این رویداد بیش از ۱۲۰ دختر جوان و نوجوان نخبه تراز انقلاب اسلامی  که از  چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز خواهد شد شرکت خواهند کرد  و تا عصر روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ادامه خواهد شد.

دسته بندی ها
اداره کل استانی
پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 10
بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 482
بازدید ماه جاری : 17023
بازدید سالانه : 192750
کل بازدید ها : 224363
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27