en tr
شنبه,8 اردیبهشت 1403 07:08
کد خبر : 297 بازدید : 184 تاریخ : 01:07 1402/02/15
غربی ها با ادعای دفاع از حقوق زنان، زن را بی اعتبار کردند/ غرب شیطان جهش یافته است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

غربی ها با ادعای دفاع از حقوق زنان، زن را بی اعتبار کردند/ غرب شیطان جهش یافته است
حجت الاسلام امامی عنوان داشت: صهیونیزم مدرن و شیطان پیشرفته که امروز آیت الله سلیمانی را به عنوان مظهر علم، شهید شهرکی مظهر امنیت و شهید الداغی به عنوان نماد غیرت، به شهادت می رساند، همان خطی است که در طول تاریخ وجود داشته و امروز هم استمرار دارد.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی شامگاه پنج شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای ترور اردیبهشت ماه که در مسجد یازهرا (س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم در آیات متعددی داستان های بنی اسرائیل را بیان می کند و از جمله جاهایی که خداوند متعال یهودی ها را مذمت می کند ماجرای قتل انبیای الهی به دست آن هاست.

وی علم را اولین اوصاف انبیای الهی عنوان کرد و افزود: قرآن می فرماید، بنی اسرائیل چون پیامبران را به قتل رساندند به غضب الهی دچار شدند،  و از جمله وظائف مهم انبیای الهی این بود که مردم را از جهالت نجات دهند و لذا هم اهل علم بودند و هم دیگران را به علم دعوت کرده و حرکت در آن مسیر را واجب و مجاهدت عنوان کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان این که یکی از ملاک های همراهی مسلمانان با پیامبر داشتن علم و آگاهی است، گفت: علم نشانه پیامبران است و لذا هر کجا جهالت و جهل مشاهده شود، دشمنان دین و قرآن نیز آن جا حضور دارند و اگر جهل قرار بود تجسم یابد در قالب دشمنان اهل بیت مجسم می یافت و علم نیز در قامت امام علی (ع) و اولاد ایشان متجلی می شد.

وی عنوان داشت: یکی از ملاک برتری انسان ها در ملکوت الهی، حرکت در مسیر علم است و لذا هر کجا کسانی در برابر علم قیام کنند و با آن بجنگند در واقع با انبیای الهی جنگیده اند و امروز به عیان مشاهده می کنیم صهیونیزم بین الملل با به شهادت رساندن آیت الله سلمیانی دشمنی خود را با نور و علم علنی می کند.

حجت الاسلام امامی با بیان این که در عصر حاضر انبیاء حضور ندارند اما اوصاف آن ها که علم است، حاضر می باشد، گفت: دومین ویژگی های پیامبران الهی دعوت مردم به ایمان بود و اطمینان نفس و امنیت و زوال خوف با ایمان حاصل می شود ولذا مشاهده می کنیم دشمن با ایمان و امنیت هم به مبارزه و مقابله برخواسته و در این راستا شهید شهرکی را به شهادت می رساند.

وی افزود: آرامش درونی با ایمان به دست می آید و پیامبران الهی چون خود مؤمن بودند مردم را نیز به سمت نور و ایمان دعوت می کردند و در جامعه ای که ایمان باشد امنیت حاکم خواهد بود و به همین دلیل نیز دین گناهان را که عامل به هم زدن امنیت روانی، اخلاقی، ارتباطی و ... در جامعه می باشد، را حرام کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، غیرت را سومین وصف از اوصاف پیامبران دانست و گفت: نبی مکرم اسلام می فرمایند، پدرم ابراهیم از همه مردم غیرت بیشتری داشت و من از ایشان هم غیورتر هستم و کسانی که امروز دستشان به خون شهید الداغی آلوده می شود، در واقع در برابر غیرت ایستاده اند.

وی اضافه کرد: پیامبران اهل غیرت بودند ولذا آماده بودند برای ایمان و متعلقات آن جان بدهند و پیامبر بنیان مرصوص و نماد غیرت الهی است و اطرافیان خود را نیز اینگونه تربیت می کرد.

حجت الاسلام امامی عنوان داشت: صهیونیزم مدرن و شیطان پیشرفته که امروز آیت الله سلیمانی را به عنوان مظهر علم، شهید شهرکی مظهر امنیت و شهید الداغی به عنوان نماد غیرت، به شهادت می رساند، همان خطی است که در طول تاریخ وجود داشته و امروز هم استمرار دارد.

وی عنوان داشت: عده ای بر طبل بی غیرتی کوبیده و در جلسه ای که برای خودشان تشکیل شده پشت تریبون اعلام می کنند که روسری برداشتن از سر، حق شهروندی است و این یهودیت و شیطان جهش یافته است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: غرب امروز به نام دفاع از حقوق زنان، زن را بی اعتبار کرده، در برابر ایمان، غیرت، و امنیت ایستاده است و بت بزرگ عصر ما لیبرال سرمایه داری است که غرب آن را می پرستد و امام زمان (عج) با تبر این بت را خواهد شکست .

وی گفت:مبارزه امام حسین علیه السلام با افراد، اوصاف و جریان بود و فقط با اشخاص به مبارزه برنخواستند، بلکه با اوصاف ها هم مبارزه کردند و عمرسعدها نماد حرص، طمع و ... هستند و لذا هر کسی که از بیت المال برای رسیدن به قدرت، ثروت و موقیعت و شهرت استفاده کند، در مسیر عمر سعد قرار گرفته است.

حجت الاسلام امامی اضافه کرد:  امروز اگر شهید آیت الله سلیمانی را به شهادت رسانده اند باید بدانیم فقط یک فرد به شهادت نرسیده بلکه اوصافی را به شهادت رسانده اند که صفت انبیاء بود و نباید اجازه بدهیم غیرت، ایمان و علم که رگه های اتصال بین امت و امام است از بین برود.

وی افزود: غیرت برای امروز نیست در گذشته هم بوده و امام علی (ع) به مردم کوفه تذکر می دهد که " أَ مَا تَسْتَحْيُونَ وَ لاَ تَغَارُونَ نِسَاءَكُمْ يَخْرُجْنَ إِلَى اَلْأَسْوَاقِ وَ يُزَاحِمْنَ اَلْعُلُوجَ " آیا حیا نمی کنید و غیرت ندارید؟ زنانتان به بازار می روند و ارازل و اوباش به آن ها ایجاد مزاحمت می کنند، حضرت قبل از این که زنان و یا ارازل و اوباش را مورد خطاب قرار دهد، مردان را مورد خطاب قرار می دهد و اگر عده ای می خواهند امروز چراغ غیرت را خاموش کنند در واقع می خواهند چراغ فطرت و نبوت و امامت را خاموش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دشمنان دین هم غیرت دارند اما در مسائل باطل، و فلذا می بینیم آمریکایی ها که ادعای آزادی بیانشان گوش دنیا را کر کرده، مدیرعامل نرم افزار تیک تاک را مورد بازخواست و تفتیش عقائد قرار می دهند که چرا یک نرم افزار غیر آمریکایی در فضای مجازی این کشور جولان بدهد، و این غیرت غیرت شیطانی و منفعت طلبانه است و آمریکایی ها با محاکمه مدیر تیک تاک ادعای آزادی بیان را به سخره گرفتند.

انتهای خبر./

 

دسته بندی ها
اداره کل استانی
پربازدید ها
تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 9
بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 602
بازدید ماه جاری : 17649
بازدید سالانه : 196719
کل بازدید ها : 230654
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27