en tr
شنبه,6 مرداد 1403 10:40
کد خبر : 344 بازدید : 180 تاریخ : 12:04 1402/04/22
زنان در خط مقدم مجاهدت خاموش هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

زنان در خط مقدم مجاهدت خاموش هستند
حجت الاسلام امامی گفت: امروز زنان عفیف ایرانی در خط مقدم مجاهدت خاموش و مبارزه با دشمن قرار دارند و دشمن امروز از این  بینش و اقتدار می ترسد و به همین دلیل نیز به جایگاه زنان حمله می کند.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی عصر چهارشنبه در اجتماع بانوان مدافع عفاف و حجاب که در پارک اللر باغی ارومیه برگزار شد، با بیان این که در تاریخ، زنان دارای ارزش و فضیلت کسانی هستند که توانسته اند قهرمانان بزرگ تربیت کنند، اظهار داشت: فردوسی وقتی می خواهد از زنان ایرانی یاد کند از آن ها به عظمت و بزرگی یاد می کند و در تمام شاهنامه زنان محترم و داری قدر و منزلت را مشاهده می کنیم و ما امروز وارث این تمدن هستیم و بعد از اسلام ارزش و اهمیت بانوان بیشتر مطرح شدند.

وی افزود: زنان تجلی خداوند بر روی زمین در نشر مهر و عطوفت و تربیت انسان هستند و به دلیل این شاخصه ها و عواطفی که زن دارد شیطان بیشتر در او طمع می کند چرا که زن ستون جامعه است و شیاطین این را متوجه شده اند که اگر ستون جامعه از بین برود، جامعه متلاشی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: زنان هم با تربیت انسان های مؤمن و هم با حرکت در مسیر دین و دیانت توانستند در برابر شیطان صف آرایی کنند و راه رسیدن زنان به خداوند متعال  به دلیل این که خداوند بانوان را مظهر خود در روی زمین آفریده است، از مردان نزددیک تر است.

وی عنوان داشت: به خاطر اهمیتی که در زنان وجود دارد امام صادق (ع) فرمودند؛ أكثَرُ الخَيرِ فِي النِّساءِ، بيشتر خوبى ها در زنان است و به همین دلیل هم شیطان در آن ها طمع کرد و به این فکر افتاد که اگر این ستون جامعه را از بین ببرد، خانواده و جامعه هم متلاشی می شود.

حجت الاسلام امامی گفت: در روز مباهله که قرار بود پیامبر حقانیت خود را به اثبات برساند، حضرت زهرا (س) در آن جمع نقش محوری را دارد و شیطان نیز متوجه است که باید به محور حمله کند و امروز زنان ایران زمین باید بدانند که عظمتی که در بانوان وجود دارد می تواند مردانی را تربیت کند که دنیا مات و حیران بماند و فرزندان مادران این مرز و بوم بودند که توانستند غرب را در منطقه خلیج فارس به زانو دربیاورند.

وی تصریح کرد: دشمن می داند که اگر جوانی به دست مادری تربیت نشود نمی تواند مقاومت کند و لذا به محور و اساس جامعه حمله می کند و رهبر انقلاب می فرمایند، دنیای غرب 300 سال تلاش کرد تا بگوید دین در برابر پیشرفت قرار گرفته است و زنان بعد از انقلاب با حضور عفیفانه خود و حفظ دیانت و نقش مربی بودن خود همه تلاش های غرب در این عرصه را به باد دادند و گفتمان دروغین غرب را به چالش کشیدند و شیطان از دست زنان ایرانی ناراحت و عصبانی است و لذا حمله به این جایگاه محترم توسط شیاطین عادی و طبیعی است.

مدیرکل تبلیغات ادامه داد: جوانان تربیت یافته مکتب فاطمی مادران ایران بودند که در خرمشهر چهار شهید دادند تا جنازه زن ایرانی را از دست بعثی ها بگیرند و دشمن امروز از این  بینش و اقتدار می ترسد و به همین دلیل نیز به جایگاه زنان حمله می کند.

وی افزود: جایگاه زن در جامع جایگاه رهبری و هدایت است و ما شاهد هستیم دشمن به جایگاه رهبری حمله می کنند و این زنان هستند که میتوانند جامعه را ولایت مدار بار بیاورند و به این دلیل است که امام امت فرمودند من شما زنان را به عنوان رهبر این نهضت قبول دارم.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: امروز زنان عفیف ایرانی در خط مقدم مجاهدت خاموش و مبارزه با دشمن قرار دارند و دشمن هم این را متوجه شده است.

وی ادامه داد: در بین 14 معصوم اهل بیت، یک زن  به نام زهرای مرضیه (س) قرار دارد و این زن مجلله به عنوان الگوی همه ائمه و محور حرکت ائمه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: زنان ما از امام حسین یاد گرفتند که در برابر خیل عظیم دشمن هراسی به دل راه ندهند و مقاومت کنند و تاریخ نیز ثابت کرده است هر کجا مقاومت کردیم به یپروزی رسیدیم.

وی عنوان داشت: مهم ترین مسئله ای که حتی برخی از اندیشمندان غربی در حوزه زنان دغدغه مقابله با آن را دارند، بحث خطرناک جنسی کردن دختران به شیوه های متعدد است و یکی از مهم ترین اهداف نظام سرمایه داری نیز همین است و نظام سرمایه داری نگاه کالا محور به هر چیزی و هر کسی دارد، بنابراین وقتی نگاه می کند به حوزه زنان و می بیند مهم ترین محرک در وجود انسان های غریزه مدار می تواند مسئله جنسی باشد و لذا سرمایه گذاری می کند بر روی این که از توان جنسی زنان در جهت منافع خود بهره برداری کند.

حجت الاسلام امامی در پایان گفت: از ابتدای خلقت؛ بحث مقابله فطرت و طبیعت را داریم امروز به شکلی جهش یافته این مسئله را می بینیم، یعنی غزیزه مند شدن تمدن بشری، که بنده اسمش را گذاشتم " امپراطوری تِستوستِرون" یعنی همان هورمون جنسی که تمام سرمایه گذاری را دارند روی آن انجام می دهند تا به بتوانند به صورت مستقیم و البته گسترش یافته از این غریزه حیوانی انسان در راستای منافع خودش سوء استفاده بکنند.

 

پربازدید ها
آمار سایت
کاربران آنلاین : 56
بازدید امروز : 753
بازدید دیروز : 1769
بازدید ماه جاری : 36208
بازدید سالانه : 256311
کل بازدید ها : 326146
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/03/03