en tr
جمعه,28 اردیبهشت 1403 15:54
کد خبر : 416 بازدید : 106 تاریخ : 17:07 1402/08/26
رژیم صهیونیستی دست ساز انگلیسی ها بود/ انگلیس مزرهای کشورهای اسلامی را به گونه ای طراحی کرد که اختلاف در آن ابدی باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

رژیم صهیونیستی دست ساز انگلیسی ها بود/ انگلیس مزرهای کشورهای اسلامی را به گونه ای طراحی کرد که اختلاف در آن ابدی باشد
حجت الاسلام امامی گفت: خط کشی مرزهای کشورهای اسلامی به دست انگلیس به گونه ای طراحی شد که همیشه جنگ بین کشورهای اسلامی فعال باشد و عهدنامه هایی نظیر ترکمنچای و گلستان و ... که در ایران نوشته شد انگلیسی ها برنامه ریزی کرده بودند، فلذا ایجاد مرزهای خونین در سرحدهای اسلامی کار انگلیس بود.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی حجت الاسلام منصور امامی امروز در دوره طرح معارف و اندیشه اسلامی که سالن جلسات اجتماعات  کانون جوانان بسیج ارومیه  برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین وظائف ما امروز کسب اطلاعات و علم روز است و در زیارت امام حسین علیه السلام در اربعین می خوانیم «وَ بَذَلَ مُهْجَتَهُ فِیکَ لِیَسْتَنْقِذَ عِبَادَکَ مِنَ الْجَهَالَهِ وَ حَیْرَهِ الضَّلَالَهِ»، سیدالشهدا (ع) برای نجات انسان از جهالت به شهادت رسید و هر کجا جهل باشد آن جا شیطان و یزید حضور دارد و امروز برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن نیاز داریم به این که علم خود را عمیق تر بکنیم.

وی افزود: قرآن کریم یهود را شدیدترین دشمن مسلمانان معرفی می کند و عده ای امروز در فضای مجازی متاسفانه به غلط به خورد مردم می دهند که غاصبین در سرزمین اشغالی هم حق حیات دارند و این نشان می دهد عده ای در این فضا به دنبال وارونه کردن حقیقت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: قرآن یهود را اهل تحریف، اشرافی گر، سرپیچی کننده از فرمان پیامبر، پیامبرکش و ... معرفی می کند.

وی گفت: یهودی ها با ایرانیان دشمنی ای دیرینه ای داشتند و در نسل کشی های ایرانی ها دست دارند که اولین آن به دوران خشایار شاه برمی گردد که به دربار ایرانی ها نفوذ کرده و در شاه تاثیر گذاشتند و پادشاه را مجبور به گشتن هامان و فرزندان او کردند و سپس از شاه برای کشتن یاران و همدستان هامان اذن می گیرند و به این بهانه سه روز به قتل عام مردم ایران روی می آوردند ودر طول سه بر اساس تاریخ از 80 هزار تا 500 هزار مردم ایران را قتل عام می کنند و یهودی ها هر سال جشن پوریم؛ ایرانی کشی می گیرند.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: احبار و رهبان یهودی دشمن مهم حضرت مسیح بودند و در تحریف دین مسیحیت هم نقش اساسی داشتند و فردی به اسم پولس که از یهودی هایی بود که ماموریت قتل مسیحی ها را داشت، اقدام به تحریف کامل آئین حضرت عیسی (ع) کرد.

وی بیان داشت:  امروز زور و قدرت شان به فلسطین می رسد اما بر اساس پرچمی که طراحی کردند اگر بتوانند فلسطین را نابود کنند دست می گذارند بر مصر، اردن و دیگر کشورهای اسلامی و در کتاب تحریف شده خودشان نوشته اند که همه زمین را " خدای  یَهْوه " به یهودی ها داد و آن ها قوم برگزیده هستند و باید با هر وسیله ای که می توانند حکومت کل زمین را به دست بگیرند و ما وظیفه داریم این مسائل را به مردم بیان کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: دشمنی با رژیم صهیونیستی ها مختص جمهوری اسلامی نیست یهود در طول تاریخ ایرانی ها را قتل عام، دین مسیحیت را تحریف کرده و جنایات متعددی در حق بشریت در طول تاریخ انجام داده اند و امروز هم از جامعه جهانی می خواهند از آن ها بخاطر قتل عام کودکان و زنان فلسطینی تشکر کنند.

وی با بیان این که امروز بشریت با یک جرثومه فسادی مواجه است که هر اندازه در توان داشت بر بشر ظلم کرد، گفت: لازم است تاریخ یهود و تاثیر آن در جامعه بشری مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: یکی از مهم ترین علل ورود یهودی ها به مدینه این بود که در برخی منابع دینی آن ها بیان شده بود که پیامبر آخرالزمان در یثرب ظهور خواهد کرد و لذا به این منطقه آمدند که اولین گروهی باشند که پیامبر را یاری کنند و در او تاثیر بگذارند اما وقتی دیدند از یهودی ها نیست و از اعراب می باشد با وی به مخالفت برخواستند حتی نقشه های ترور حضرت را ریختند.

وی عنوان داشت: مجید مجیدی در فیلم محمدرسول الله به درستی به این مسئله اشاره کرده است در حالی که فیلم " الرسالة" که به دست مصطفی عقاد که با طرح های هالیبودی ساخته شده است هیچ اشاره ای به نقش امام علی علیه السلام در پیروزی اسلام  نداشته است مگر به اندازه نشان دادن یک شمشیر و همچنین به نقش منافقین در مقابله با اسلام و پیامبر اکرم (ص) بجز یک قطعه کوچک  اشاره نکرده است در حالی که این همه آیه در خصوص منافقین وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان داشت: در فیلم مصطفی عقاد هیچ اشاره ای به نقش یهود در مقابله با اسلام و نبی اکرم نشده است و آن ها مهم ترین دشمن اسلام بودند و جنگ های مختلفی را از جمله خیبر راه انداختند و از جنگ های متعدد مثل احزاب علیه مسلمانان حمایت کردند.

وی تاکید کرد: در روایات اسلامی به نقش یهود در قتل انبیاء، نبی اکرم، ائمه معصومین اشاره شده است، یکی از روش های یهودی ها نهان روش کار کردن است که از خود رد پا نمی گذارد و به همین دلیل هم در بسیاری از منابع تاریخی اسلامی به این موارد اشاره کمتری شده است و در طول تاریخ همه فرقه های انحرافی چه در بدنه اسلامی و .... که به وجود آمدند یهود در ایجاد آن ها نقش داشته است.

حجت الاسلام امامی گفت: بعد از شکست امپراطوری عثمانی انگلیسی همه کشور های اسلامی را تجزیه کرد و فلسطین و لبنان را برای خود برداشت و بخشی از یهودی هایی که از دیگر کشورها بودند وارد فلسطین کرده و در بین این یهودی ها شبه نظامی گمارا تربیت کرد و وقتی جنگ جهانی دوم شروع شد انگلیس این نظامی ها را وارد گروه های نظامی خود کرد تا آموزش شان تکمیل شود و بعد از جنگ جهانی دوم تشکیل رژیم صهیونیستی را رسما اعلام کرد و این بزرگترین دروغ است که می گویند فلسطینی ها سرزمین های خود را به یهودی ها فروختند و حداکثر 7 درصد زمین های فلسطینی مال یهودی های ساکن فلسطین و مهاجرین بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: قدرت دادن به آل سعود در عربستان که یهودی الاصل هستند از دیگر اقدامات انگلیسی ها بود که حکومت را دست آل سعود داد و دیانت را به خاندان محمدبن عبدالوهاب سپرد و لذا انگلیسی ها از سال ها قبل برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: خط کشی مرزهای کشورهای اسلامی به دست انگلیس به گونه ای طراحی شد که همیشه جنگ بین کشورهای اسلامی فعال باشد و عهدنامه هایی نظیر ترکمنچای و گلستان و ... که در ایران نوشته شد انگلیسی ها برنامه ریزی کرده بودند، فلذا ایجاد مرزهای خونین در سرحدهای اسلامی کار انگلیس بود.

حجت الاسلام امامی گفت: در سال 41 امام خمینی یکی از علت هایی مبارزه با شاه مبارزه را اطاعات بی چون چرای پهلوی از  رژیم صهیونیستی عنوان کرد و امام جشن های 2500 ساله، جنگ تحمیلی و .... را نقشه صهیونیسست ها برای انحراف افکار مسلمانان از فلسطین کردند و همه این ها در صحیفه امام خمینی (ره) بیان شده است.

وی بیان داشت: در زمان شاه مهم ترین پایگاه های جاسوسی رژیم صهیونیستی در ایران بود، ساواک محاکمه  شکنجه را از صهیونیستی ها یاد می گرفت، بهایی که امروز معبد و قبله شان در سرزمین های اشغالی است، تمام غلات و اغذیه کشور و ارتش را به دست گرفته بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در اسلام هر چیزی که بدون سند باشد بدان اسرائیلیات می گویند، برخی علمای یهودی به ظاهر مسلمان شدند و داستان های تحریفی تلمود را به خورد مسلمینی دادند که از مکتب اهل بیت دور و جدا شده بودند، و علمای یهود و می خواستند اسلام را تحریف کنند که به برکت قرآن و اهل بیت ناکام ماندند.

وی عنوان کرد:  یهودی ها سلاطین دورغ گویی هستند و هلوکاست یکی از مهم ترین دروغ های آن هاسست که در آن ادعا کردند؛ هیتلر 6 میلیون یهودی را کشت و ضمن این که این دروغ و فریب است، هیتلر خودش یهودی بود و این نقشه را ساختند تا بتوانند مظلوم سازی کرده و با کمک هم فلسطین را به دست بگیرند.

حجت الاسلام امامی افزود: صهیونیست ها برای این که یهودی ها را به فلسسطین بیاورند، به برخی یهودی ها پول دادند و برخی دیگر که حاضر نبودند سرزمین شان را ترک کنند، به عده ای پول دادند که یهودی های ساکن غیر فلسطینی را بکشند و آن ها از ترسشان خاک خود را ترک کرده و به فلسطین آمدند و این نقشه صهیونیست ها امروز هم ادامه دارد و بیمارستان المعمدانی را بمباران کردند و به گردن حماس انداختند.

وی بیان داشت: همه کمپانی های رسانه ای غرب مال یهودی هاست و ابرشرکت های فیلم سازی هالیبودی را یهودی ها مدیریت می کنند و سینمای آمریکا و دنیا را به دست گرفتند و خبری وجود ندارد که از آمریکا مخابره شود و دست یهود در آن نباشد و اگر تحریف گرترین قوم تاریخ، صاحب قدرتمندترین رسانه های جهان باشد نتیجه آن معلوم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در فیلم ها و انمیشین هایی که یهودی ها می سازند حضرت موسی را شاهزاده فرعون و فقط منجی یهودی معرفی می کنند و بیش از 100 موسسه خیریه در آمریکا ایجاد کردند که از مردم صدقه جمع می کند و به سرزمین های اشغالی می فرستند و آن را گلوله می کنند و بر سر فلسطینی ها می ریزند و رژیم صهیونیستی ها کشیش هایی را تربیت کرده اند که در اروپا و غرب برای آن ها تبلیغ می کند و از قدرت رسانه هم برای این کار استفاده می کنند.

وی گفت: نگاه آخرالزمانی به مسئله فلسطین فوق العاده دارای اهمیت است و این منطقه محل اتصال ملک و ملکوت، زادگاه انبیاء، عروج نبی اکرم به معراج  ... است و در آینده هم دارای اهمیت است و امام زمان (عج) وقتی تشریف خواهند آورد به چندین مکان لشکر کشی خواهد کرد که فلسطین یکی از آن هاست و حضرت در آن جا با سفیانی مبارزه خواهد کرد.

حجت الاسلام امامی با بیان این که جنگ جهانی اول کلید فتح یهودی ها بود، افزود:  یهودی ها این جنگ را راه انداختند و بعد از آن، خود را مظلوم نشان دادند و قبل از آن ادبیات " سرزمین بدون قوم، قوم بدون سرزمین " را تولید کرده و خود را صاحبان فلسطین و ملت این کشور را امت بدون سرزمین معرفی کردند و در تمام اروپا هم قانون تصویب کردند که هرگونه تحقیق درباره هلوکاست ممنوع است و فرانسه که خود را مهد آزادی معرفی می کند امروز هر کسی را که درباره هلوکاست تحقیق کند، محاکمه می کند.

وی تصریح کرد: مسئله فلسطین می رفت که به فراموشی سپرده شود، امام خمینی (ره) آن را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرد و رهبر انقلاب فرمودند؛ اسرائیل یک کشور نیست بلکه یک پادگان نظامی است و امروز ما وظیفه داریم مقابل تحریف تاریخ و راویت سازی غربی ها در جریان فلسطین را بگیریم.

 

 

 

 

 

 

پربازدید ها
تصاویر/ مراسم استقبال از خادمین و حاملین پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در ارومیه

تصاویر/ مراسم استقبال از خادمین و حاملین پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در ارومیه

سومین رویداد امامان محلات آذربایجان غربی برگزار می شود

سومین رویداد امامان محلات آذربایجان غربی برگزار می شود

تصاویر/  جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در سلماس

تصاویر/ جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در سلماس

وقوع انقلاب تحقق امتداد سنت الهی است/شناسایی شبهات و پاسخ به آن ها از مهم ترین رسالت جریان انقلاب است

وقوع انقلاب تحقق امتداد سنت الهی است/شناسایی شبهات و پاسخ به آن ها از مهم ترین رسالت جریان انقلاب است

تصاویر/ برگزاری مسابقه ترگل ویژه عفاف و حجاب در سلماس

تصاویر/ برگزاری مسابقه ترگل ویژه عفاف و حجاب در سلماس

آغاز جشن های زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی

آغاز جشن های زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی

تصاویر/ برگزاری دوره جهاد تبیین در ارومیه

تصاویر/ برگزاری دوره جهاد تبیین در ارومیه

تصاویر/ برگزاری سلسله مباحث زیست عفیفانه حجاب وعفاف درمدارس دخترانه شهرستان ماکو

تصاویر/ برگزاری سلسله مباحث زیست عفیفانه حجاب وعفاف درمدارس دخترانه شهرستان ماکو

نشست تقریبی علمای شیعه  و اهل سنت چالدران + تصاویر

نشست تقریبی علمای شیعه و اهل سنت چالدران + تصاویر

سبک زندگی یک مقوله راهبردی است که اهداف و نیازهای جامعه را تنظیم می‌کند

سبک زندگی یک مقوله راهبردی است که اهداف و نیازهای جامعه را تنظیم می‌کند

آمار سایت
کاربران آنلاین : 12
بازدید امروز : 386
بازدید دیروز : 880
بازدید ماه جاری : 27091
بازدید سالانه : 209173
کل بازدید ها : 249516
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/02/26