en tr
شنبه,1 اردیبهشت 1403 02:34
کد خبر : 215 بازدید : 319 تاریخ : 07:22 1401/11/20
دهه هشتادی پایان استکبار را رقم می زنند/ دهه هشتادی ها به پشت دیوار اسرائیل رسیدند

حاج حسین یکتا در اجتماع هزاران نفر از دهه هشتادی های ارومیه؛

دهه هشتادی پایان استکبار را رقم می زنند/ دهه هشتادی ها به پشت دیوار اسرائیل رسیدند
حاج حسين يکتا در جريان برگزاري جشن بزرگ انقلاب با حضور متولدين دهه‌هاي هشتاد و نود گفت: نسل جديد اين انقلاب را به نقطه اوج مي‌رسانند.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، همایش بزرگ اجتماع هزاران دهه هشتادی دختر و پسر در سالن خانه جوان ارومیه برگزار شد.

در این مراسم حسین یکتا از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از فعالین فرهنگی و اجتماعی کشور و مسئول جمعیت امام رضایی (ع) و رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه  دهه هشتادی‌ها انقلاب را به نقطه اصلی آن خواهند رساند، گفت: دهه هشتادی و نودی ها باید خیلی مراقب باشند دشمن این روزها به دنبال لرزاندن دل‌های ماست.

وی با اشاره به این که امام خمینی (ره) در سال 42 یاران خود را افراد در گهواره عنوان کردند، افزود: گهواره نشین های دهه 40، شلمچه نشین دهه شصت شدند و از اروند عبور کردند و فاو را گرفتند و دهه هشتادی ها پشت دیوار دشمن در مدیترانه رسیده اند و دشمن از این نسل بیشتر از بقیه می ترسد.

مسئول جمعیت امام رضایی (ع) افزود: دشمن امروز فهمیده است که کارش به دست دهه هشتادی ها و نودی ها تمام است و به همین دلیل هر روز نقشه می کشید، در دهه شصت پشت دیوارهای بصره بودیم و امروز به پشت دیوار تل آویو رسیده ایم و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، فلسطین کلید ظهور است و هر چه آمریکایی ها دشمنان اسلام را مجهز کنند، اشکالی ندارد، تجهیزات نظامی شان به دست مسلمین خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: دهه هشتادی ها باید خودشان را آماده کنند، خبرهای مهمی در راه است و احترام به والدین، استاد و بزرگان برکت را به زندگی انسان هدیه می دهد و در 13 آبان رهبر انقلاب به نوجوانان فرمودند که خودتان را برای قطب بندی جدید دنیا آماده کنید و ما حلق دشمن را گرفته ایم و در حال خفه شدن است و به همین دلیل دست و پا می زنند.








دسته بندی ها
استانی ارومیه
پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 11
بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 482
بازدید ماه جاری : 17007
بازدید سالانه : 192734
کل بازدید ها : 224347
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27