en tr
جمعه,7 اردیبهشت 1403 14:13
کد خبر : 219 بازدید : 243 تاریخ : 23:11 1401/11/22
در زمان پهلوی روستاها به دست خوانین و شهرها به دست رژیم چپاول می شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

در زمان پهلوی روستاها به دست خوانین و شهرها به دست رژیم چپاول می شد
حجت الاسلام امامی گفت: در دوران پهلوی خوانین در روستاها چپاول می کردند، شهرها به دست رژیم غارت می شد و مردم نیز احترامی نداشتند و این برکت انقلاب اسلامی است که با گفتمانی که از قرآن و سنت نبی مکرم اسلام یاد گرفته است بینی استکبار را به خاک مالید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی امروز در سخنرانی مراسم پیاده روی ۲۲ بهمن اشنویه اظهار داشت: در تاریخ ۷ هزار ساله ایران زمین حاکمان و پادشاهان مختلفی روی کار آمده اند، اما در هیچ دوره ای مردم جایگاهی نداشتند و رعیتی بیش نبودند و انقلاب اسلامی ایران بود که به مردم عزت و احترام داد و گفت شما باید انتخاب کنید.

وی افزود: در طول تاریخ تمدن ایران زمین هیچ حاکم و پادشاهی را نمی توان پیدا کرد که علم ، دانایی و دانش او همپایه امام خمینی (ره) باشد و ما افتخار می کنیم که انقلاب اسلامی به دست عالم نستوه و مجاهد اتفاق افتاد که تمدن ایران زمین مثل و مانند او را ندیده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در بین انقلاب های جهان نیز بی مانند و بی نظیر بود، انقلاب های آمریکا، فرانسه، روسیه، هند، نیکاراگوئه و ... که در دنیا اتفاق افتادند هرگز بعد از پیروزی خود را در معرض رای مردم و رفراندوم نگذاشتند و انقلاب اسلامی بود که خود را بعد از تحقق آن به رفراندوم گذاشت.

وی ادامه داد: در تاریخ ایران زمین همیشه حکومت ها مال اشراف، شاهزادگان و کسانی بود که پول بیشتر داشتند، در زمان ناصرالدین شاه حاکمیت شهرستان میاندوآب را به مبلغ ۹۰ هزار تومان فروختند، در دوران شاهنشاهی مردم تحت حکومت ظلم و جور بودند و باید مالیات های سنگین و فراوان می پرداختند تا حکومت و شاهان زندگی شرافتمدانه داشته باشند.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: امروز به این افتخار می کنیم که شهرها، استانها و کشور ما مستقل است و قطعا ایراداتی وجود دارد اما کشور در ریل و مسیر پیشرفت افتاده است.

وی گفت: برای عده ای سوال می شود که چرا جمهوری اسلامی ایران شعار مرگ بر آمریکا می گوید؟ و این امر مانع رابطه با آمریکاست، باید این افراد بدانند دشمنی غرب با ایران یک مسئله تاریخی است، مگر در زمان هخامنشیان انقلاب اسلامی وجود داشت که یونان به ایران حمله کرد و پرسپولیس را به آتش کشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در زمان صفویه پرتغالی ها و در زمان قاجار انگلیسی ها و روسها وارد شدند و خاک ایران را به توبره بردند و چون ایران یک کشور بی نظیر در دنیاست، کشورهای استعماری بدان چشم طمع دارند و این را دیوید آیزنهاور گفته بود که من ایران را می شناسم و شاید هیچ کشوری به اهمیت ایران نباشد و لذا نباید آن را از دست بدهیم و او توصیه می کند که آمریکایی ها در ایران سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی نه تنها نظام استکباری را به خطر انداخته است، بلکه دارای یک گفتمانی است که به گفتمان غالب تبدیل شده و تفکر غرب را به انزوا برده است.

حجت الاسلام امامی افزود: آمریکا در تاریخ ۲۵۰ سال خود، ۲۳۰ سالش را در جنگ بود، در شیلی، کره، ویتنام، لیبی، ژاپن، عراق، افغانستان و ... میلیون ها انسان به دست آمریکا کشته شده اند، آیا در شیلی و نیکاراگوئه هم انقلاب اسلامی وجود داشت که آمریکا به آن ها اردوکشی کرده و مردمش را قتل عام و اموالشان را غارت کرد؟ و انگلیسی ها از وقتی که وارد قاره آمریکا شده تاکنون ۹۰ میلیون سرخ پوست را قتل عام کرده است، آیا آن ها هم انقلاب کرده بودند؟.

وی تصریح کرد: این خوی استکباری است که هر کجا منافعش اقتضا کند ورود کرده و غارت می کند و می کشد و وقتی مرگ بر آمریکا می گوییم یعنی مرگ بر استکبار، ظلم بین الملل، چپاول غربی و بریدن نفس و ما در برابر ظالمانی که از علم و فن آوری بر علیه ملت ها استفاده می کنند ایستاده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: در هیچ تاریخی در طول هفت هزار سال گذشته ایران، هرگز این چنین در برابر ابرقدرتها نایستاده بود و این به برکت انقلاب اسلامی است.

 وی تصریح کرد: در دوران پهلوی خوانین در روستاها چپاول می کردند، شهرها به دست رژیم غارت می شد و مردم نیز احترامی نداشتند و این برکت انقلاب اسلامی است که با گفتمانی که از قرآن و سنت نبی مکرم اسلام یاد گرفته است بینی استکبار را به خاک مالید.

حجت الاسلام امامی عنوان داشت: تمام رفتارهای استکبار واکنشی است در برابر انقلاب اسلامی و می داند روح نظام لیبرال سرمایه داری روبه افول است و می خواهد مقابل انقلاب اسلامی بایستد و هرگز نخواهد توانست.

وی اضافه کرد: ما ملت شهادتیم و آن را رسول الله به ما آموخته است و برای این که به اعتلا دست یابیم باید ایران قوی را محقق کنیم و امروز این محقق شده است و آن هایی که آرزو داشتند ایران را تجزیه کنند زیر خاک رفتند و دشمنان هنوز ملت ما را نشناخته اند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در پایان گفت: شعار " هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة " را به ما فرزند رسول الله یاد داده است و ما سر می دهیم واما سر خم نمی کنیم و اگر زیر لوای مکتب قرآن و پیامبر و آل پیامبر باشیم پیروز خواهیم شد و این نعره ماست که ابرقدرتان را می ترساند و می لرزاند.

انتهای خبر./

دسته بندی ها
اداره کل اشنویه
پربازدید ها
تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 4
بازدید امروز : 321
بازدید دیروز : 1200
بازدید ماه جاری : 17670
بازدید سالانه : 196592
کل بازدید ها : 230274
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27