en tr
جمعه,31 فروردین 1403 04:43
کد خبر : 241 بازدید : 204 تاریخ : 14:12 1401/12/15
برای تقویت زیر ساخت های فرهنگی استان نیاز به کمک تبلیغات اسلامی داریم

مدیر ستاد کانون های مساجد آذربایجان غربی:

برای تقویت زیر ساخت های فرهنگی استان نیاز به کمک تبلیغات اسلامی داریم
تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی/ محسن رضایی گفت: کانون‌های مساجد در حوزه های سرود، ورزش، مسابقات قرآنی و اردوهای نوجوانان ورود پیدا کرده است و به تنهایی توان ادامه مسیر را ندارد و باید آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و دیگر مجموعه فرهنگی پای کار بیایند و همکاری بکنند و اگر دنبال مخاطب هستیم.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی محسن رضایی امروز در مراسم تجلیل از  روحانیون مدیر کانون‌های مساجد ارومیه که در مسجد حاجی خان این شهر برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: روحانیون پرچمدار هدایت در مساجد هستند و راهبری مردم را به عهده گرفته اند و کانون‌‌های فرهنگی که روحانیت در آن راهبر بودند نتایج مطلوب و وحدت رویه در حوزه فرهنگ به دست می آید.

وی افزود: تلاش شده است در سالروز تشکیل کانون های فرهنگی مساجد با مدیران استانی دیدار و از مدیران مختلف کانون های مساجد تجلیل شود.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی تصريح کرد: مهم‌ترین هدف کانون‌های مساجد ایجاد بستری برای انسان سازی است و این کانون ‌ها می توانند نقش بی بدیلی را در جامعه ایفا کنند و متاسفانه برخی دست هایی پشت پرده برای خارج کردن مسجد از کارکرد خود است و لذا می بینیمو متاسفانه هیئات مذهبی و مؤسسات قرآنی را که از مجموعه های رونق بخش مساجد است با توجیه های اشتباه از مساجد خارج می کنند.

وی گفت: دوران کرونا و تعطیلی برخی برنامه های مساجد موجب کوچ گسترده جوانان و نوجوان با فضای مجازی شد و متاسفانه بستر فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است و رویکرد کانون‌های مساجد احیای نقش واقعی آن‌هاست و باید از همه ظرفیت ها برای تقویت بنیه های اعتقادی جوانان استفاده کنیم.

محسن رضایی خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد در حوزه های سرود، ورزش، مسابقات قرآنی و اردوهای نوجوانان ورود پیدا کرده است و به تنهایی توان ادامه مسیر را ندارد و باید آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی و دیگر مجموعه فرهنگی پای کار بیایند و همکاری بکنند و اگر دنبال مخاطب هستیم باید برای نوجوانان و دانش آموزان برنامه ریزی کنیم و با آموزش و پرورش وارد همکاری شویم که ما نتیجه این همکاری را در اجتماع هزاران نفری دهه هشتادی‌های ارومیه دیدیم.

وی تاکید کرد: برای تابستان که ایام تعطیلات مدارس است برنامه ریزی شده است و برنامه هایی در قالب" تُرنج" که دفاعیات آن در سطح کشوری نیز برگزار شده، اجرا خواهد شد و از اجرای برنامه های روتین و کلیشه ای دوری خواهیم کرد و تلاش می شود زیر ساخت های فرهنگی را در آذربایجان غربی تقویت کنیم تا سال‌های آتی شاهد بروز و ظهور نوجوانان آذربایجان‌غربی در عرصه های کشوری باشیم.

دسته بندی ها
اداره کل استانی
پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 11
بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 860
بازدید ماه جاری : 17186
بازدید سالانه : 192503
کل بازدید ها : 223872
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27