en tr
چهارشنبه,5 اردیبهشت 1403 19:59
کد خبر : 259 بازدید : 267 تاریخ : 09:40 1402/01/22
امام جمعه پیرانشهر: عده ای تلاش می کنند با برجسته کردن برخی حواشی، مظلومیت فلسطینی ها را از یاد ببرند

پیرانشهر سومین مقصد افطاری های وحدت و مقاومت در آذربایجان غربی؛

امام جمعه پیرانشهر: عده ای تلاش می کنند با برجسته کردن برخی حواشی، مظلومیت فلسطینی ها را از یاد ببرند
ماموستا هاشم آبادی گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است و امروز ملت فلسطین مظلوم ترین امت اسلامی هستند و دین اسلام مورد هجمه قرار گرفته است و عده ای تلاش می کنند با برجسته کردن برخی حواشی، مظلومیت فلسطینی ها را از یاد ببرند.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام هادی زکی شامگاه دوشنبه در مراسم افطاری وحدت که در دفتر امور اهل سنت پیرانشهر برگزار شد، با تصریح بر لزوم تقویت بنیه های وحدت اظهار داشت: امام خمینی (ره) عامل پیروزی انقلاب اسلامی و دوام  آن را انگیزه  الهی می دانستند که مردم بعد از حکومت سلطنتی قیام کردند چون هدفشان الهی و خدایی بود و این موجب پیروزی انقلاب شد و این برای ما یک درس است که در هر کاری که انسان انگیزه اش خالص باشد خداوند نیز او را یاری می کند.
وی افزود: این قاعده الهی است که هر کس برای خدا قیام و حرکت کند، خداوند نیز او را یاری خواهد کرد و این در آیات و روایات به صراحت بیان شده است.
رییس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی از دیدگاه امام خمینی (ره) را وحدت و انسجام عنوان کرد و گفت: وحدت و همدلی و داشتن اخلاص موجب پیروزی انقلاب شد و امروز تمام هم و غمّ استکبار این است که این وحدت و همدلی را از ما بگیرد و کشور را تجزیه کند و البته به خواسته خود نخواهد رسید.
وی عنوان داشت: رهبر انقلاب بارها فرموده اند که غرب و آمریکا رو به افول است و معظم له در سخنرانی چند سال قبل بیان کردند، اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و البته خودشان عجله کردند و ان شاالله به زودی از بین خواهند رفت.
در ادامه این جلسه ماموستا محمد صالح هاشم آبادی نیز گفت: ماه رمضان، ماه با فضیلت و پربرکتی است و در این شب ها نعمت های معنوی ای نصیب مسلمانان می شود و باید از این فرصت های الهی به درستی استفاده کنیم.
وی افزود: قرآن کریم امت اسلامی را بهترین امت بیان می کند و دلیل آن هم امر به معروف و نهی از منکر کردن است و امت های دیگر مردم را به گناه دعوت می کردند و از اطاعت پیامبر خود سر باز می زدند و به همین دلیل نیز در قرآن مورد لعن و نفرین قرار گرفتند.
امام جمعه پیرانشهر افزود: امروز همه کفار بر علیه اسلام متحد شده اند و جبهه استکبار قبله اول مسلمین را اشغال کرده  و مرتکب جنایات می شود و در ایام رمضان نیز این جنایات به دلیل حضور مسلمین در مسجد الاقصی بیشتر می شود و البته وعده الهی بر آزادی مسلمین حق است و ان شاالله به زودی فلسطین آزاد خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: اگر در دل ما حب مسلمین و آرزوی آزادی قدس نباشد باید در مسلمان بودن خود شک کنیم و دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی است و امروز ملت فلسطین مظلوم ترین امت اسلامی هستند و دین اسلام مورد هجمه قرار گرفته است و عده ای تلاش می کنند با برجسته کردن برخی حواشی، مظلومیت فلسطینی ها را از یاد ببرند.
ماموستا هاشم آبادی تاکید کرد: یاری کردن ملت فلسطین وظیفه همه امت اسلامی است و ماه رمضان بهترین فرصت برای نشان دادن این حمایت عملی است و روز قدس، روز قیام امت اسلامی علیه استکبار، ظلم و رژیم منحوس صهیونیستی است.
وی گفت: در کنار جنگ ها و خون ریزی های نظام استکباری علیه اسلام، غربی ها تحریم های فلج کننده ای علیه ایران اسلامی و امت های اسلامی وضع کرده اند و البته آن ها حق دارند چرا که انقلاب اسلامی هیمنیه پوشالی غرب را به خاک مالید و این که کشورهای عربی به ایران روی آورده اند و در کنار ایران به مبارزه با آمریکا بر می خیزند نشانگر عظمت انقلاب و جمهوری اسلامی است.
امام جمعه پیرانشهر تصریح کرد: یک زمانی آمریکایی ها عرب ها را گاو شیرده خطاب می کردند و این مسئله امت اسلام را اذیت می کرد که چرا باید عده ای این اندازه ذلت را قبول کنند و خدا را شاکریم که کشورهای عربی خود را از این ذلت نجات داده به دوسستی با ایران روی آورده اند.
انتهای خبر./

دسته بندی ها
استانی پیرانشهر
پربازدید ها
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ جشن تکلیف دانش آموزان دختر در مسجد حاجی خان ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

تصاویر/ رویداد استانی نوآوین در ارومیه

آمار سایت
کاربران آنلاین : 4
بازدید امروز : 472
بازدید دیروز : 568
بازدید ماه جاری : 18835
بازدید سالانه : 195640
کل بازدید ها : 228730
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/01/27