en tr
جمعه,28 اردیبهشت 1403 11:16
کد خبر : 385 بازدید : 120 تاریخ : 22:29 1402/07/10
غربی هادر جنگ های صلیبی چندین میلیون کتب اسلامی را آتش زدند/  تنها جریانی که غرب را از بین خواهد برد اسلام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

غربی هادر جنگ های صلیبی چندین میلیون کتب اسلامی را آتش زدند/ تنها جریانی که غرب را از بین خواهد برد اسلام است
حجت الاسلام امامی گفت: گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن متوجه شد مسلمانان بیدار شدند و دشمنان این را اعتراف میکند و غرب می‌داند، تنها جریانی که آن‌ها را از بین خواهد برد تعالیم و تفکر اسلام است و از دیگر کشورهایی که دارای ایدئولوژی نیستند ترسی ندارد و اگر قرآن با حقیقت خود در بین مسلمین جا بیفتند غرب و استعمار را تهدید خواهد کرد و لذا دشمنان تمام تلاش خود را برای شکست این تعالیم الهی به کار می گیرد

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات تبلیغات آذربایجان‌غربی حجت الاسلام منصور امامی امروز در همایش طلایه داران و منادیان وحدت که در سالن جلسات مرکز اسلامی مهاباد برگزار شد، با بیان این‌که نبی اکرم انسان کامل است، اظهار داشت: خدای متعال قرآن کریم را به عنوان معجزه جاویدان به نبی اکرم عنایت کرد و بشر هنوز هم از فهم عمق این کتاب عاجز است و پیامبر به نهایت کمالی که یک انسان می توانست دست یابد رسید.

وی با اشاره به این که پیامبر اکرم با بعثت خود تمام مکاتب را باطل کرد، افزود: پیامبر هر آنچه از یک فضلیت را که یک وجود انسانی می توانست دریافت کند، دریافت کرده است و لذا یکی از مهم‌ترین مسئله در تبیین، تبیین جایگاه نبی مکرم اسلام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصريح کرد: امروز بشر تشنه معارف است و اگر بتوانیم این معارف نبی اکرم و قرآن کریم را به دنیا منتقل کنیم آن‌ها شیفته اسلام خواهند شد.

وی گفت: سوال مهم این است که با وجود این همه کمالات بشری در نبی مکرم اسلام،  چرا غرب با ایشان دشمنی می‌کند، باید طراحی دشمن را بدانیم و درک کنیم ، از روز اول وقتی قرآن نازل شد تبیین کننده بود و ضمن تصدیق ادیان قبلی و کتب آن‌ها، تحریفات این کتب را تبیین کرد و دست گذاشت روی تحریفات احبار و رهبانیون، ومعارفی را به بشر هدیه داد که انسان از فهم آن عاجز بود .

حجت الاسلام امامی تاکید کرد: هیچ تمدنی در عصر بشریت هم‌چون اسلام این اندازه فراگیر نبوده است این معارف الهی اسلام بود که در اندک زمانی توانست دنیا را فتح کند و یکی از دلایل دشمنی غرب با اسلام هم همین است چون آن‌ها قدرت تمدن سازی اسلام را می دانند.

وی گفت: وقتی علمای یهودی و مسیحی با معارف الهی قرآن کریم آشنا شدند بدان حسادت ورزیدند و نتوانستند تحمل کنند چرا که آن ها می‌دیدند که اسلام دنیا و آخرت را در کنار هم قرار داده است و مثل علمای مسیحی و یهودی نبود که هر کجا به نفع آن ها بود قبول می کردند و آن را جزو آیات الهی می‌دانستند و جایی که به  ضرر دنیایشان بود رها می کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: در عصر تبشیر که کلیسا دنبال مسیحی کردن کل دنیا بود اسلام را مقابل اهداف خود می دیدند و لذا به مقابله با اسلام برخواستند و امروز نیز این دشمنی با اسلام ادامه دارد و بیش از ۱۵۰۰ شبکه ماهواره ای و تلویزیونی علیه اسلام شب و روز تبلیغ میکنند.

وی تصریح کرد: کلیسا به نام دین جنگ های صلیبی را راه اندازی کرد، میلیاردها هزینه کردند تا تروریسم دولتی را ترویج کنند، بهشت و جهنم به مردم می فروختند و .... امروز اسلام را دین تروریست و خشونت معرفی می‌کنند و امروز در جهاد تبیین نیازمند این هستیم که این مسائل را به مردم تبیین کنیم.

حجت الاسلام امامی گفت: ظاهر جنگ‌های صلیبی ۲۰۰ سال بود اما ۹۰۰ سال است که با روش های متعدد کشورهای اسلامی را غارت می‌کند و این را سیاستمداران غربی و کشیش‌هایشان علنی می‌کنند و غرب که امروز محور شرارت است، اسلام و کشورهای اسلامی را محور شرارت معرفی می‌کنند، در حمله به عراق ۵۰۰ هزار کودک را قتل عام کردند و گفتند این قتل عام ارزش داشت و دارد و متاسفانه در کشور خودمان بسیار اندک روی مسئله جنگ‌های صلیبی کار کردیم و برای شناخت اهداف و تحرکات دشمن لازم است عقبه این تحرکات را بشناسیم.

وی تصریح کرد: یکی از ره‌آوردهای جنگ‌های صلیبی این بود که مسیحی ها با فرهنگ اسلامی آشنا شدند و شروع به غارت و سوزاندن کتب اسلامی کردند، در لیبی ۱ میلیون جلد کتب خطی را آتش زدند، در گرانادا آندلس ۳ میلیون کتاب اسلامی را آتش زدند و بعدا شایعه کردند که اسلام کتاب سوز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: معجزه پیامبر این بود که از عرب وحشی انسان مجاهد در راه اسلام ساخت و خدا بر همه ما منت گذاشت و طریق انسانیت را توسط نبی اکرم به ما یاد داد و دشمن این را می داند و لذا اسلام را نشانه می رود، توهین می‌کند، کتاب می سوزاند و نمی داند که خورشید با سوزاندن نورش کم نمی شود.

وی افزود: غربی‌ها با علوم اسلام پیشرفت کردند و به عصر صنعتی دست یافتند و وقتی به برخی ممالک رسیدند گفتند؛ این‌جا را ما کشف کردیم در حالی که این ممالک از قبل وجود داشت و اروپایی‌ها بعد از قرن صنعتی به غارت کشورها دست زدند و اسلام جلوی آن ها را می گرفت و می گیرد و علمای دین و تعالیم روح بخش نبی اکرم و قرآن کریم بود که امت کنار هم جمع و متحد کرد و مانع چپاول غربی ها شد و این مسئله موجب دشمنی ان‌ها با اسلام شد.

حجت‌الاسلام امامی تصریح کرد:  غربی‌ها  و اروپایی‌ها برای زدن اسلام روی به مطالعه نقاط قوت اسلام آوردند و دانشنامهٔ تحریف شده قرآن را در هلند نوشتند تا بتوانند برای اروپایی‌ها اسلام وارونه معرفی کنند، برای استمرار تسبط خود جبور بودند  کشورهای تحت استعمارش را تضعیف کنند و لذا فرقه سازی کردند.

وی عنوان داشت: انگلیسی اقوام و مذاهب اسلامی را با کشیدن مرزهای خونین، چند تکه کرد و برخی مسلمانان نادانسته در این چاهی افتادند که انگلیس کنده بود و علمای دین وارثان پیامبر هستند و نیازمند هستیم که بصیرت، مجاهدت و علم خود را بالا ببریم و پیامبر، پیامبر مجاهدت و بصیرت بود و در جای خود دشمن را گوشمالی داد و شیطان می داند قدرتمندترین عنصر در برابرش همین معارف الهی نبی اکرم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان داشت: شیطان از این‌که اسلام و مسلمین درست تعالیم انبیا را بفهمند می ترسد و این که رهبر انقلاب از وحدت بحث می‌کنند به دلیل حساسیت این مسئله است و باید محکم مشترکات خودمان را بگیریم و تبلیغ کنیم.

وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن متوجه شد مسلمانان بیدار شدند و دشمنان این را اعتراف میکند و غرب می‌داند، تنها جریانی که آن‌ها را از بین خواهد برد تعالیم و تفکر اسلام است و از دیگر کشورهایی که دارای ایدئولوژی نیستند ترسی ندارد و اگر قرآن با حقیقت خود در بین مسلمین جا بیفتند غرب و استعمار را تهدید خواهد کرد و لذا دشمنان تمام تلاش خود را برای شکست این تعالیم الهی به کار می گیرد

پربازدید ها
تصاویر/ مراسم استقبال از خادمین و حاملین پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در ارومیه

تصاویر/ مراسم استقبال از خادمین و حاملین پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در ارومیه

سومین رویداد امامان محلات آذربایجان غربی برگزار می شود

سومین رویداد امامان محلات آذربایجان غربی برگزار می شود

تصاویر/  جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در سلماس

تصاویر/ جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در سلماس

وقوع انقلاب تحقق امتداد سنت الهی است/شناسایی شبهات و پاسخ به آن ها از مهم ترین رسالت جریان انقلاب است

وقوع انقلاب تحقق امتداد سنت الهی است/شناسایی شبهات و پاسخ به آن ها از مهم ترین رسالت جریان انقلاب است

آغاز جشن های زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی

آغاز جشن های زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی

تصاویر/ برگزاری مسابقه ترگل ویژه عفاف و حجاب در سلماس

تصاویر/ برگزاری مسابقه ترگل ویژه عفاف و حجاب در سلماس

تصاویر/ برگزاری دوره جهاد تبیین در ارومیه

تصاویر/ برگزاری دوره جهاد تبیین در ارومیه

تصاویر/ برگزاری سلسله مباحث زیست عفیفانه حجاب وعفاف درمدارس دخترانه شهرستان ماکو

تصاویر/ برگزاری سلسله مباحث زیست عفیفانه حجاب وعفاف درمدارس دخترانه شهرستان ماکو

نشست تقریبی علمای شیعه  و اهل سنت چالدران + تصاویر

نشست تقریبی علمای شیعه و اهل سنت چالدران + تصاویر

سبک زندگی یک مقوله راهبردی است که اهداف و نیازهای جامعه را تنظیم می‌کند

سبک زندگی یک مقوله راهبردی است که اهداف و نیازهای جامعه را تنظیم می‌کند

آمار سایت
کاربران آنلاین : 20
بازدید امروز : 257
بازدید دیروز : 880
بازدید ماه جاری : 26962
بازدید سالانه : 209044
کل بازدید ها : 249387
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/02/26