en tr
شنبه,6 مرداد 1403 09:54
کد خبر : 465 بازدید : 72 تاریخ : 17:20 1403/02/29
دوره تعالی روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی   برگزار شد

دوره تعالی روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی   برگزار شد
دوره دو روزه تعالی مدیران تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ارومیه با حضور مدیرعامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی دوره دو روزه تعالی و مهارت افزایی مدیران تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با سخنرانی حجج الاسلام منصور امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، ناصر میر محمدیان مدیرعامل بیناد هدایت و یاسین حسن زاده مسئول راهیارا منطقه ای شمالغرب کشور، در ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام منصور امامی در این نشسست با اشاره به اهمیت تبلیغ دین گفت: امروزه یکی از ابزارهایی که دشمنان اسلام در جهت تلاش برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند رسانه و فضای مجازی است و لازم است مدیران تبلیغات اسلامی به این مسئله توجه جدی کنند که انتشار و نشر اقدامات تبلیغات اسلامی به عنوان نشر خوبی ها و امیدآفرینی در جامعه لازم و ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی در برهه های مختلفی به این امر تاکید کرده اند و البته جهاد فقط در جایی است که با دشمن درگیر بشویم و لذا فعالیت میدانی و تبلیغ دین و مدیریت مسائل فرهنگی که موجب ایجاد امید و نشاط در جامعه شده و توطئه های دشمنان را خنثی می کند حقیقتا جهاد است.

همچنین حجت الاسلام ناصر میرمحمدیان نیز در این نشست به اشاره به مدیریت جریان های فرهنگی و تبلیغی گفت: مدیریت جریان های تبلیغی و فرهنگی یکی از اولویت های تبلیغات اسلامی است و با توجه به این که مجموعه های فرهنگی و تبلیغیِ زیادی در شهرها و استان ها فعالیت می کنند مدیریت آن و پای کار آوردن شان و انسجام بخشی به کارهایشان بسیار ضرورت دارد و در این راستا مدیران تبلیغات اسلامی باید بیش از پیش به صورت جهادی وارد میدان شوند.

مدیر عامل بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: یکی دیگر از نیازهای جامعه که باید روسای ادارات تبلیغات اسلامی بدان اهتمام داشته باشند همکاری با متولیان مساجد در جهت مدیرین بهتر فرهنگی آنهاست و امروز در مدریت مسئله مسجد با توجه به کثرت متولیان امر با مشکل مواجه شده ایم که دستورات اخیر رهبری در این خصوص اگر به درستی اجرا شود می تواند راه گشا باشد.

حجت الاسلام یاسین حسن زاده نیز در این نشست به ضرورت کارهای رسانه ای اشاره کرد و عنوان داشت: باید فعالیت های مساجد و روحانیون و امامان محله در رسانه ها و فضای مجازی منعکس شود و در این زمینه با ضعف جدی روبر هستیم.

راهیار منطقه شمالغرب تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: امروز تشکل سازی جریان های مسجد و انسجام بخشیدن به آن یک امر لازم و ضروری است  و باید روحانیون و مدیران مساجد و تشکل های فعال در مساجد در امر شناسایی مشکلات و پیدا کردن راه حل برای آن ها، پاسخ به شبهات و انتشار ان رد فضای مجازی و بیان در فضای مجازی و انعکاس فعالیت های مثبت  مساجد فعال باشند.

دسته بندی ها
اداره کل استانی
پربازدید ها
آمار سایت
کاربران آنلاین : 30
بازدید امروز : 667
بازدید دیروز : 1769
بازدید ماه جاری : 36122
بازدید سالانه : 256225
کل بازدید ها : 326060
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/03/03